Dexist Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 ik heb gehoort dat het 3 kwartier duurt om van ene kant naar de andere kant te rijden in SA (in echte tijd) maar is dat ook zo?? :lol: :lol: :lol: :unsure: :unsure: :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 ik heb gehoort dat het 3 kwartier duurt om van ene kant naar de andere kant te rijden in SA (in echte tijd)maar is dat ook zo?? :lol: :lol: :lol: :unsure: :unsure: :unsure: uh.... nee je kan het wel doen met een traktor of met een fiets maah als je normaal met een auto gaat dan duurt het 10 minuten om van bijv. LS naah SF te gaan ik denk dat je welweet welke stede da zijn B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 dat vind ik wel heel lang maar het is wel met de auto het zou kunnen met het vliegtuig gaat het wel snel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Als je de "boerewegeltjes" neemt zal het natuurlijk zeer lang duren maar als je op de snelweg met een infernus of politiewagen (iedereen gaat aan de kant als de sirene aanstaat) ben je er in een paar minuutjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Als je met een auto gaat duurt het meestal 10 minuten. Maar als je het vliegtuig neemt dan in 2 minuten ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 met de hydra ca 2/3min Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.