Jump to content

gta 4 pc samenstellen

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik ga binnen kort een nieuwe pc kopen want me ouwe valt letterlet uit elkaar :bonk:

Budget: 1000euro(echt max 1150)

Doel: gta 4 high spelen en voor school en muziek

Desktop of laptop: desktop

Merk pc of samengesteld: maakt mij niet uit

Benodigde randapparatuur: toetsen bord en muis en een nieuw beeldscherm van 17 inch of meer

Besturingssysteem: windows 7

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken:me speakers met subwoofer

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: wat het beste is heb er namelijk geen verstand van

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: door bedrijf anders gaat het fout

Extra koeling (voor overklokken)?:euh alleen als het nodig blijkt te zijn maar denk het niet

ik hoop dat dit genoeg info is als jullie meer info nodig hebben vraag het maar :puh:

alvast bedankt voor jullie moeite

gr Bart

Geplaatst:

Als ik vragen mag waarom heb je niet gekozen voor de GTX460 1GB versie, Deze is maar iets duurder en vooral bij GTA IV niet overbodig.

Verder heeft deze computer ook geen hardeschijf en een DVD speler.

Geplaatst:

zelf zou ik ook voor een AM3 socket gaan, die heeft ook een langer levensduur en je kunt nog je cpu upgraden, dat hoef je bij de 1156 niet te doen want een betere is er neit en zal er ook nooit komen.

Geplaatst:

Waarom wel? De GTX460 is het de heetste kaart verkrijgbaar momenteel. Hij levert de beste prestaties voor de beste prijs. Hoe gek het ook klikt, nVidia heeft nu eens de prijs/prestatie kroon in handen als het om deze kaart gaat.

Geplaatst:

zelf zou ik ook voor een AM3 socket gaan, die heeft ook een langer levensduur en je kunt nog je cpu upgraden, dat hoef je bij de 1156 niet te doen want een betere is er neit en zal er ook nooit komen.

Er kan toch een i7 860 in later?

Geplaatst: (bewerkt)

is dat een 1156?

Naja iig mijn punt was, AMD released wss nog een octocore voor AM3 tot bulldozer komt, dan is de performance winst die je kunt maken door van de X4 of X6 die je neemt naar de x8 te gaan.

@Hieronder; Dat was mijn punt :puh:

Bewerkt: door wesley123
Geplaatst:

is dat een 1156?

Ja. Anyway, 1156 wordt waarschijnlijk toch weer uitgefaseerd na een tijdje dus ik zou ook voor het AMD platform gaan.

Geplaatst:

Daarin moet ik hen gelijk geven. Ergens halverwege volgend jaar komt de AMD Bulldozer processor op de markt. Dat word volgens AMD een monster processor die de grote ommekeer van AMD word en Intel wel even van tafel blaast bla bla bla. Anyway, met een AMD AM3 systeem kun je dus gewoon over een jaar of twee jaar upgraden naar zo'n processor mocht dat tegen die tijd weer nodig zijn, want die Bulldozer komt gewoon op s AM3 uit.<br /><br />Wil je nu een Intel en wil je later weer upgraden naar een nieuwe processor, moet er ook een moederbord bij, want de nieuwe Sandy Bridge gaat op een ander socket. 1155 namelijk. Wat 1 klein kut pinntje al niet voor ellende met zich mee brengt.

Geplaatst:

okey zo te zien is de pc die nu is samengesteld nog niet helemaal goed :bonk:

zou iemand anders er nog eentje kunnen samenstellen??

Geplaatst:

Hij is wel goed, maar met het oog op de toekomst is het het beste om een ander soort moederbord te gebruiken icm. een ander soort CPU. Dan is het goedkoper om naar een beter computer te upgraden.

Geplaatst:

Hij is wel goed, maar met het oog op de toekomst is het het beste om een ander soort moederbord te gebruiken icm. een ander soort CPU. Dan is het goedkoper om naar een beter computer te upgraden.

mhh ok zou iemand dat willen doen want ik snap de ballen van pc :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...