Jump to content

gta 4 pc samenstellen

Recommended Posts

Geplaatst:

mhhh is dit genoeg om gta voor high te spelen?? zoja dan wel:P zo het trouwens uit maken als ik de grafishe kaart verander van 768mb naar 1 gb ?? want die 50 euro extra maakt mij niet zoveel uit en kan er een tweede dvd speler in?

Geplaatst:

Een 1GB versie is wel te adviseren ja, zeker met een spel als gta4. De grafische kaart is goed genoeg voor high en de cpu ook, op de HD resolutie zou het mss wat meoilijker worden.

Een 2e dvd speler is verder ook geen probleem

Geplaatst: (bewerkt)

Een 1GB versie is wel te adviseren ja, zeker met een spel als gta4. De grafische kaart is goed genoeg voor high en de cpu ook, op de HD resolutie zou het mss wat meoilijker worden.

Een 2e dvd speler is verder ook geen probleem

ik heb het nu zo gedaan

=1&product[287258]=1&product[119120]=1&product[235982]=1&product[80156]=1&product[7517]=1&product[242662]=2&product[250162]=1&product[227078]=1&product[251552]=1&product[225309]=1&product[259717]=1"]Klik hier

zelfde grafishe kaart maar dan met 2 fans en 1 gb en tweede dvd speler

heb ik het zo goed gedaan ?? ben maar 62 euro meer kwijt dan :D

Bewerkt: door barter
Geplaatst:

nou doe die GTX460 er maar in, de 465 is stukken langzamer dan de 460 en daarbij ook nog eens duurder.

Geplaatst: (bewerkt)

nou doe die GTX460 er maar in, de 465 is stukken langzamer dan de 460 en daarbij ook nog eens duurder.

mhh daar heb je gelijk in ik heb nu =1&product[119120]=1&product[235982]=1&product[80156]=1&product[7517]=1&product[242662]=2&product[250162]=1&product[227078]=1&product[251552]=1&product[225309]=1&product[259717]=1&product[301183]=1"]deze gedaan heeft zelfde snelheid maar is 1 gb en is iets goedkoper dan die andere 20 euro (komt goed uit heb net 10 minute terug een boete van 40 euro gekregen :cry:)

Bewerkt: door barter
Geplaatst:

Ik steek er mijn reet ook even in tussen.

Vanwaar het duurdere Gigabyte moederbord, terwijl er prima Asus (e.a.) bordjes zijn voor een lagere prijs, en ik zou ook een ander toetsenbord en muis combinatie nemen. Eentje die niet draadloos is, zodat je geen gekut hebt met storingen of lege batterijen of weet ik veel wat.

Geplaatst:

Ik steek er mijn reet ook even in tussen.

Vanwaar het duurdere Gigabyte moederbord, terwijl er prima Asus (e.a.) bordjes zijn voor een lagere prijs, en ik zou ook een ander toetsenbord en muis combinatie nemen. Eentje die niet draadloos is, zodat je geen gekut hebt met storingen of lege batterijen of weet ik veel wat.

na die gigabyte moederbord is omdat ik later nog wil update en toetsenbord muis combinatie omdat ik dat graag wil haat dat gekloot met snoeren :schater:

maar had ik het btw wel goed gedaan met vervangen van grafische kaart????

Geplaatst:

srry voor dubbelen post maar heb nu een 3d club 1 gb kaart genoemen(check eerdere post) is deze goed??

Geplaatst:

srry voor dubbelen post maar heb nu een 3d club 1 gb kaart genoemen(check eerdere post) is deze goed??

Welke kaart? Club 3d heeft een kleine kwart miljoen kaarten... (lichtelijk overdreven) :puh:

Geplaatst:

Welke kaart? Club 3d heeft een kleine kwart miljoen kaarten... (lichtelijk overdreven) :puh:

deze en ik had eerst deze dan is de gene die ik nu togh heb beter?

Geplaatst:

Hij is, als je dat zo mag noemen, iets beter. Dat komt omdat die Club 3D die jij nu hebt gekozen totaal 1024 MB geheugen heeft, en de Gainward slechts 768 MB geheugen heeft. Sneller word hij er niet van, maar met een spel als GTA IV is lekker veel geheugen altijd handig. Voor de rest zitten er geen verschillen in beiden kaarten.

Geplaatst:

Hij is, als je dat zo mag noemen, iets beter. Dat komt omdat die Club 3D die jij nu hebt gekozen totaal 1024 MB geheugen heeft, en de Gainward slechts 768 MB geheugen heeft. Sneller word hij er niet van, maar met een spel als GTA IV is lekker veel geheugen altijd handig. Voor de rest zitten er geen verschillen in beiden kaarten.

ok dan neem ik die club 3d want vind 1 gb ook wel lkkr

ff voor iedereen bedankt voor het helpen heb nu een mooie pc die ik volgende maand ga bestellen :puh:

so laterz :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...