Jump to content

Muziek zetten muziek xbox


bruindebeer1

Recommended Posts

Hey!

Ik heb de search gebruikt maar kwam alleen maar op topics dat er niks mee te maken hadden.

In het audio kanaal 'self' van TBOGT wil ik muziek zetten maar ik weet echt niet hoe ik hiermee moet beginnen .

Kent iemand de nodige uitleg ?

Alvast bedankt. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey!

Ik heb de search gebruikt maar kwam alleen maar op topics dat er niks mee te maken hadden.

In het audio kanaal 'self' van TBOGT wil ik muziek zetten maar ik weet echt niet hoe ik hiermee moet beginnen .

Kent iemand de nodige uitleg ?

Alvast bedankt. :tu:

Dat gaat volgens mij niet. Je kan wel een cd rippen naar je HDD , er is ook een andere manier. Met de pc ofzo muziek zenden (Raar ding , snap er zelf niet veel van)

Maar muziek in-game zetten kan denkik alleen op PC-versies.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey!

Ik heb de search gebruikt maar kwam alleen maar op topics dat er niks mee te maken hadden.

In het audio kanaal 'self' van TBOGT wil ik muziek zetten maar ik weet echt niet hoe ik hiermee moet beginnen .

Kent iemand de nodige uitleg ?

Alvast bedankt. :tu:

Waarschijnlijk is dat de afkorting van 'Self Actualising FM', een radiozender war je je eigen muziek niet op kunt zetten!

De radiozender voor je eigen muziek heet 'Independence FM', maar ik denk dat dat alleen op de pc is.

Tevens vind ik het ook zielig dat je in een GTA spel naar je eigen muziek luistert, terwijl er genoeg radiozenders zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey!

Ik heb de search gebruikt maar kwam alleen maar op topics dat er niks mee te maken hadden.

In het audio kanaal 'self' van TBOGT wil ik muziek zetten maar ik weet echt niet hoe ik hiermee moet beginnen .

Kent iemand de nodige uitleg ?

Alvast bedankt. :tu:

Waarschijnlijk is dat de afkorting van 'Self Actualising FM', een radiozender war je je eigen muziek niet op kunt zetten!

De radiozender voor je eigen muziek heet 'Independence FM', maar ik denk dat dat alleen op de pc is.

Tevens vind ik het ook zielig dat je in een GTA spel naar je eigen muziek luistert, terwijl er genoeg radiozenders zijn!

Dat is toch zijn keuze ? :?

Ik had IV ook op pc , en ik zette ook mijn eigen muziek in Independence FM , so what?

OT: Het is idd alleen mogenlijk op PC (EfLC weet ik niet)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey!

Ik heb de search gebruikt maar kwam alleen maar op topics dat er niks mee te maken hadden.

In het audio kanaal 'self' van TBOGT wil ik muziek zetten maar ik weet echt niet hoe ik hiermee moet beginnen .

Kent iemand de nodige uitleg ?

Alvast bedankt. :tu:

Waarschijnlijk is dat de afkorting van 'Self Actualising FM', een radiozender war je je eigen muziek niet op kunt zetten!

De radiozender voor je eigen muziek heet 'Independence FM', maar ik denk dat dat alleen op de pc is.

Tevens vind ik het ook zielig dat je in een GTA spel naar je eigen muziek luistert, terwijl er genoeg radiozenders zijn!

Dat is toch zijn keuze ? :?

Ik had IV ook op pc , en ik zette ook mijn eigen muziek in Independence FM , so what?

OT: Het is idd alleen mogenlijk op PC (EfLC weet ik niet)

EFLC is ook mogelijk, maar het is dezelfde muziekmap als die van GTAIV. Dus IV en EFLC hebben altijd dezelfde Independence FM muziek.

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

[table=header]@ jvj, GrandTheftAuto-Jooriie en grandtheftauto...[/table]De topicstarter vraagt duidelijk in de topictitel naar het afspelen van eigen muziek op een xbox 360. Als je hier zelf geen ervaring mee hebt, of je weet het antwoord niet zeker, kan je beter gewoon niet reageren.

De hierboven door jullie geplaatste posts zijn niet bepaald nuttig te noemen omdat niemand zeker is van de antwoorden die hij geeft.

[table=header]@ jvj[/table]Je begrijpt zelf wel dat het niet van belang is in dit topic te reageren met:

Tevens vind ik het ook zielig dat je in een GTA spel naar je eigen muziek luistert, terwijl er genoeg radiozenders zijn!
Gelukkig mag namelijk iedereen zijn eigen muzieksmaak mooier vinden dan de ingame versie. Daarnaast ken je na twee jaar IV spelen alle ingame nummers wel (ondanks de updates van R*) en wil je weleens wat anders. Laat dit soort loze opmerkingen voortaan dus maar achterwege.

[table=header]@ bruindebeer1[/table]Het is op de xbox 360 altijd bij iedere game mogelijk om je eigen muziek te draaien. Zoals hierboven al aangegeven zijn er drie opties, welke je alledrie via de xbox Guide knop op je controller kan activeren:

  • Zet muziek op je harde schijf. Plaats een audio CD (legaal, kopietjes werken niet) in je 360 je selecteer de optie "Rippen"
  • Zet muziek (kan in de meeste bekende formats, bijvoorbeeld .mp3) op een USB en druk deze aan de voorzijde in je 360
  • (Alleen voor Vista Premium en hoger) Activeer je Windows Media Center op je PC vanuit je 360 via een thuisnetwerk

Hoe je je eigen muziek activeert tijdens een game op de 360: (werkt bij alle 360 games)

  1. Start de game op zoals je altijd doet
  2. Open de xbox Guide met de xbox Guide knop* op je controller
  3. Ga naar je Media tabblad
  4. Selecteer het juiste device (Keuze is HDD, "Portable Device" en / of je PC)
  5. De knoppen voor het afspelen van de muziek staan nu actief voor het selecteren van het juiste nummer etc.
  6. Sluit de Guide weer af met de Guide knop*

[table=header]*xbox 360 Guide knop

XBOX_360_Guide_Button.jpg[/table]

Tenslotte raadt ik je aan om de USB optie te gaan gebruiken. De voordelen hiervan:

  • Je kan op je laptop / PC gemakkelijk de nummers kopiëren naar je USB stick
  • Geen problemen met het instellen van de koppeling tussen PC en 360 bij gebruik van Windows Media Center
  • Bij de USB optie kan je ook minder legale .mp3 bestanden afspelen, wat dus niet mogelijk is bij de "Rip CD" optie

Link to comment
Delen op andere websites

Iedere muziek die je op je 360 speelt tijdens het spelen van welke game dan ook, zal vanzelf blenden met het game geluid. Dus eigenlijk is het allebei hetzelfde, ingame eigen muziek en de muziek via je guide dash afspelen. ^_^

Daarom hebben de console versies ook geen Independence FM zoals de PC versie, het is simpelweg niet nodig omdat zowel de PS3 als de 360 inmiddels een media-functie hebben waarbij je de ingame muziek kan overrulen met eigen tracks.

Link to comment
Delen op andere websites

Nja , Independence FM is toch wel beter , het start alleen als je in een voertuig zit. En bij cutscenes etc. stopt het ook. Wat bij de muziek zo van wat jij bedoelt niet is , daar speelt de muziek continu af :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...