Jump to content

Nieuwe Router

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen!

Ik zoek een nieuwe router omdat de router die we nu hebben een beetje raar doet. Vaak valt de internet-verbinding plotseling zonder reden weg (zie afbeelding). Hierdoor moet ik elke keer de router opnieuw opstarten en dat begin ik nu wel zat te worden. Op dit moment hebben we de SpeedTouch 780 (WL).

De router hoeft niet extreem veel functies te hebben. Wel belangrijk vind ik dat de router wel een beetje compatibel moet zijn met games. Ik speel op de Playstation 3 en dan heb ik geen zin dat het NAT-Type de hele tijd verspringt naar NAT-Type 3. Als het kan heb ik de prijs het liefst onder de €100,-, als dit niet lukt post dan toch je suggestie boven de €100,-. Ik heb niet echt veel ervaringen met verschillende routers dus elk merk zou mogelijk zijn.

Graag hoor ik wat jullie mij adviseren.

De internet-verbinding valt vaak zonder reden weg.

Cheers :bier:

paul007

Geplaatst:

Ik heb die router ook op dit moment en heb nooit echt last met verbinding die zomaar wegvalt. Wel is het onmogelijk om poorten te openen op die router, wat ik weer hartstikke irritant vind. Misschien dat er bij jou iets verkeerd staat geconfigureerd wat ervoor zorgt dat de verbinding niet goed is.

Geplaatst:

Ik heb ook die router, de ST780.

en heb ook geen enkel probleem. Op de PS3 haal ik draadloos NAT-type 1.

Internet valt ook nooit weg. Dus miss is het idd een instellig die miss verkeerd staat. :puh:

Geplaatst:

Hmmm oké. Iemand enig idee hoe ik dit dan moet aanpakken? Ik ben niet zo bekend met routers dus een beetje hulp zou wel fijn zijn.

Geplaatst:

Hmmm oké. Iemand enig idee hoe ik dit dan moet aanpakken? Ik ben niet zo bekend met routers dus een beetje hulp zou wel fijn zijn.

Als je iemand van KPN er naar laat kijken (of iemand anders die er flink verstand van heeft) dan komt hij eenmalig en dan kun je er bijna zeker van zijn dat je er nooit weer gedonder mee krijgt, tenzij je zelf met de configuratie onnodig gaat stoeien.

Geplaatst:

Jacky een wegvallende verbinding heeft niks te maken met een instelling op je router de router zef is dan gewoon defect. Ik zou, aangezien hij van KPN was, eerst contact opnemen of je garantie ofzo nog hebt. Anders naar de media markt lopen en een prul Linksys ding kopen voor 30 euro. Zelf ook gedaan, nooit problemen van lagg, NAT, UPNP, of wat dan ook gehad.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...