Jump to content

Partitie verdwenen?


Donald F. Duck

Recommended Posts

Ik heb wat problemen gehad met mijn Windows 7, waardoor ik deze opnieuw moest installeren. Gedaan, maar nu kan Windows 7 een partitie niet meer vinden. Ik had eerst namelijk C:, D: en E:, nu is alleen nog maar C: en D: (originele D: is verdwenen, E: is D: geworden) en E: als cdstation.

Is er een manier om deze partitie weer zichtbaar (werkend) te krijgen? Er staan namelijk best belangrijke bestanden op.

dz768m.jpg

PS: Bij de installatie van Windows 7 stonden er wel 3 partities (de verdwenen dus ook), en er stond bij de verdwenen 'Systeem', terwijl Windows niet op die partitie stond.

Edit: Ik heb even Flitskikker InfoTool laten kijken, die ziet mijn 2e partitie ook niet.

[table=border] computer.gifComputer|Fabrikant:|System manufacturer

|Computermodel:|System Product Name

|Systeemtype:|x64 (64-bits) systeem

empty.gif

motherboard.gifMoederbord|Fabrikant:|ASUSTeK Computer INC.

|Model:|M2N-SLI DELUXE

|BIOS Fabrikant:|Phoenix Technologies, LTD

|BIOS Model:|Phoenix - AwardBIOS v6.00PG, versie ASUS M2N-SLI DELUXE ACPI BIOS Revision 1102

|Aansluitingen:|PCI1 (Vrij), PCI2 (Vrij), PCI3 (Vrij), PCIEX16_1 (Gebruikt), PCIEX16_2 (Vrij), PCIEX1_1 (Vrij), PCIEX1_2 (Vrij)

|Poorten:|PRI_IDE (Geen), FLOPPY (Diskettestation), COM1 (Serieel), LPT1 (Parallel), PS/2 Keyboard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), USB1 (USB), USB2 (USB), USB3 (USB), USB4 (USB), USB5 (USB), USB6 (USB), USB7 (USB), USB8 (USB), USB9 (USB), USB10 (USB), LINE_IN (Audio), LINE_OUT (Audio), MIC_IN (Audio), Back Surround L/R (Audio), Side Surround L/R (Audio), Center/LFE (Audio), CD_IN (Audio), SPDIF_OUT (Audio), FP_AUDIO (Audio), LAN_1 (Netwerk), LAN_2 (Netwerk), IE1394_1 (FireWire), SATA1 (Geen), SATA2 (Geen), SATA3 (Geen), SATA4 (Geen), SATA5 (Geen), SATA6 (Geen), EX_SATA1 (Geen), EX_SATA2 (Geen), CHASSIS (Geen), CPU_FAN1 (Geen), SB_FAN1 (Geen), PWR_FAN1 (Geen), CHA_FAN1 (Geen), CHA_FAN2 (Geen), CHA_FAN3 (Geen), CHA_FAN4 (Geen)

empty.gif

processor.gifProcessor|Model:|AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000+ (Dual Core)

|Kloksnelheid:|3013 MHz

|Socket & Cache(s):|Socket AM2 , 1024 KB L2 Cache

empty.gif

memory.gifGeheugen|Grootte:|4094 MB RAM

|Type(s):|1024 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM), 1024 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM), 2048 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM)

empty.gif

harddisk.gifHardeschijf|Bestandstype(s):|NTFS (C:), NTFS (D:)

|Grootte:|270,45 GB (75,13 GB (C:) + 195,31 GB (D:) )

|Vrije ruimte:|102,27 GB (60,69 GB (C:) + 41,58 GB (D:) )

empty.gif

drives.gifStations|Type(s):|A: 3,5-inch diskettestation, C: Lokale harde schijf, D: Lokale harde schijf, E: Onbekend

|Model(len):|A: Onbekend, C: ST350063 0AS SCSI Disk Device SCSI, E: TSSTcorp CDDVDW SH-S203D SCSI CdRom Device

empty.gif

soundcard.gifGeluidskaart|Fabrikant:|Microsoft

|Model:|High Definition Audio-apparaat

empty.gif

videocard.gifVideokaart|Model:|NVIDIA GeForce 9600 GT (Microsoft Corporation - WDDM v1.1)

|Beeldprocessor:|GeForce 9600 GT (0x0622)

|Geheugengrootte:|512 MB VRAM

|Stuurprogramma:|nvd3dumx.dll,nvd3dum,nvwgf2umx.dll, nvwgf2um, versie 8.15.11.8593

empty.gif

display.gifBeeldscherm|Fabrikant:|(Standaardbeeldschermtypen)

|Model:|Algemeen PnP-beeldscherm

|Schermresolutie:|1680x1050 (Breedbeeld 16:10 WSXGA+)

|Kleurdiepte:|32-bits

|Frequentie:|59 Hz

empty.gif

mouse.gifMuis|Fabrikant:|Microsoft

|Model:|PS/2-compatibele muis

|Aantal knoppen:|2

|Aansluiting:|PS/2

empty.gif

keyboard.gifToetsenbord|Model:|Standaard-PS/2-toetsenbord

|Type:|Uitgebreid (101 of 102 toetsen)

|Functietoetsen:|12

empty.gif

networkcard.gifNetwerkkaart|Model(len):|NVIDIA nForce-netwerkcontroller (Ethernet 802.3), NVIDIA nForce-netwerkcontroller (Ethernet 802.3), Bluetooth-apparaat (Personal Area Network) (Ethernet 802.3)

empty.gif

directx.gifDirectX|Versie:|11.0

empty.gif

operatingsystem.gifBesturingssysteem|Naam:|Microsoft Windows 7 Ultimate

|Versie:|6.1.7600

|Service Pack:|Geen [/table]

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je hem wel goed ingeplugd?

Wat is een partitie overigens? :puh:

Partitie is (bijv. C:), een deel van een hardeschijf.

Flitskikker, ik zal even proberen CHKDSK te doen, maar dat deed hij ook al bij de installatie, ik zal toch maar eens nog eens doen. Ik zal wel bewerken als ik iets zie.

Edit: Schijfbeheer vindt hem wel. Ik zal verder kijken.

Edit2: Ik ben nu die partitie op fouten aan het controleren.

Edit3: Probleem gevonden. De partitie bleek geen stationsletter te hebben, kwam ik achter bij Schijfbeheer. Deze dus B: gegeven en nu werkt ie weer! :)

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...