Jump to content

Date Hulp gezocht!


Neon-GTA

Recommended Posts

Okee, Ik wil dus Helena Wankstein als vriendin, maar..

als ik op de juiste tijden ga zoeken op de plek waar ze moet zijn (dak van Ammu-nation, Blueberry) is ze d'r niet! :duh:

P.s. Juiste tijden en vindplaatsen vind ik op Wikigta.nl (beste website) ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Zorg dat je er tussen 08:00-12:00 en 14:00-02:00 bent, rond deze tijdstippen moet ze aanwezig zijn. Tevens moet je aan de volgende dingen voldoen wil je met haar daten: 25% spieren, 25% vet en een hoog sexappeal. Als je haar echt niet kunt vinden heb je waarschijnlijk te maken met een bug (fout in het spel). Herinstalleer je spel en kijk vervolgens of ze er nu wel staat rond de aangegeven tijden.

Verdere informatie is hier te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Zorg dat je er tussen 08:00-12:00 en 14:00-02:00 bent, rond deze tijdstippen moet ze aanwezig zijn. Tevens moet je aan de volgende dingen voldoen wil je met haar daten: 25% spieren, 25% vet en een hoog sexappeal. Als je haar echt niet kunt vinden heb je waarschijnlijk te maken met een bug (fout in het spel). Herinstalleer je spel en kijk vervolgens of ze er nu wel staat rond de aangegeven tijden.

Verdere informatie is hier te vinden.

Ik voldoe aan alle eisen (100% vet 100% spieren 100% sexappeal) en het is GTA SA op de PS2 :*D

Ik heb daar een tijdje gestaan en niks, ik kan nu nog is gaan kijken, hopelijk nu meer resultaat.

Ondertussen ben ik al begonnen aan hoe-heet-ze, Katie Zhan

Want die is handig (15% - Na Wasted geweest te zijn houd je al je wapens). :tu:

En heb iemand trouwens ook tips om snel 100% bij een vriendinnetje te hebben?

Of dat je vaak achter elkaar kan daten?

Laat me het alsjeblieft dan weten. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel een tip om snel achter elkaar te kunnen daten, sla je spel meerdere keren achter elkaar op. De tijd zal nu een aantal uren vooruit gaan, als je snel de 100 % bij een vriendin wilt halen kun je het beste naar haar favorieten locatie gaan. Doe de dingen die zij leuk vind, en dat een aantal keren achter elkaar.

Gebruik WikiGTA voor meer informatie, succes ermee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel een tip om snel achter elkaar te kunnen daten, sla je spel meerdere keren achter elkaar op. De tijd zal nu een aantal uren vooruit gaan, als je snel de 100 % bij een vriendin wilt halen kun je het beste naar haar favorieten locatie gaan. Doe de dingen die zij leuk vind, en dat een aantal keren achter elkaar.

Gebruik WikiGTA voor meer informatie, succes ermee.

Ik heb dus net gekeken en weer niks! heb eenn tijdje staan wachtenmaar ze komt maar niet! :ch:

>>> Door VWO-er: Hoe irritant het ook voor je is, het is niet nodig om haar uit te schelden ^_^<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...