Dexist Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 ik vraag me steeds af wat nou eigenlijk tunen is kan iemand me da vertelle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Gebruik de zoekfunctie en je komt een stuk verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 dat is een auto verbouwen ... spoilers, bumpers, nitro, enzo. maar je hoeft het niet zo groot te doen hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 dat is een auto verbouwen ... spoilers, bumpers, nitro, enzo. oke, bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 tunen is hetzelfde als modden, en het enige nut ervan is dat je auto er mooier uit ziet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.