gta0mensendood0knaller Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2010 hoi ik speel gta iv en heb er een paar mods in gezet en oppens na een tijdje te spelen krijg ik deze error gta iv fatal error smpa60 ik denk dat het ligt aan een verkeerde mod dus wil all mijn mods verwijderen en nieuwe mods instaleren maar ik weet ook niet hoe je mods verwijdert met de sparkiv tool help :? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2010 het komt zelden door de mods, maar meestal gewoon omdat jij het neit goed installeert. Het is belangrijk dat je naast alleen het model ook de handling en vehicles.ide aanpast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta0mensendood0knaller Geplaatst: 26 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2010 het komt zelden door de mods, maar meestal gewoon omdat jij het neit goed installeert. Het is belangrijk dat je naast alleen het model ook de handling en vehicles.ide aanpast. dank je zalik doen aleen hoe verwijder ik nou mods met de sparkiv tool????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2010 door deze bestanden te vervangen met je (wss niet) gemaakte back-ups Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta0mensendood0knaller Geplaatst: 26 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2010 door deze bestanden te vervangen met je (wss niet) gemaakte back-ups en als je niet gebackupt hebt zoals ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2010 opnieuw installeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2010 (bewerkt) Opnieuw installeren Woeps Bewerkt: 26 juli 2010 door GTA-top Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.