Faex Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2010 Hey allemaal, Ik heb een heel groot probleem. Ik heb Gta IV geinstallerd ( Windows 7) en het beeld is klein, met een groot zwart kader erom heen. Ik heb het al geprobeerd om in een ander besturings systeem af te spelen ( Rechtermuisknop > eigenschappen > compabiliteit > en dan een andere besturings systeem kiezen) Het beeld wat ik krijs is 22 bij 12 cm. Dat had ik hiervoor in xp niet, en alle drivers zijn ook nog eens up-to date... Weet iemand wat het probleem is, want ik heb het met alle spellen.( CSs, Cod etc) MVG, Faex. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2010 Misschien moet je naar Graphics gaan en stel dan grote van je beeld sherm in (Hoogte×breedte) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 26 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2010 Zal ff proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 26 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2010 Nee werkt niet. Het maakt hem ietsjes groter maar nog steeds geen fullscreen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 Het zal waarschijnlijk geen zak helpen, maar probeer eens Alt + Enter in te drukken. Dat is in vele games een sneltoets om van Windowed naar Full screen te gaan. Bij GTA IV kan je eens proberen om een commandline in te stellen. Maak een nieuw kladblok-bestandje genaamd commandline.txt in je GTA IV map (Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV) en zet daarin het volgende, maar dan met de resolutie van jouw beeldscherm: -width 1280-height 720 Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 27 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 Thanks, ga het proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 27 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 Nope, lukt niet. Commandline niet en Alt enter, vergroot het beeld wel iets maar nog steeds geen fullscreen. Zou het aan W7 liggen? Want ik heb al een herinstallatie van w7 en gta iv geprobeerd, maar dat hielp ook niks. Dus kan het niet zo zijn dat mijn pc w7 met games niet aan kan? Want mijn resolutie is 1920x1200... En het is alleen met Games zo. MVG, Faex. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 Kijk even in het menu van je beeldscherm zelf of hij wel automatisch vergroot (stretcht). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 28 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 (bewerkt) Waar kan ik dat vinden / doen ? Bewerkt: 28 juli 2010 door Faex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 met de knoppen van je beeldscherm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 29 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Die heb ik niet Ik heb een Imac. Daar zitten geen knoppen aan. + ik heb bootcamp. Dat betekent dat je windows en Mac OS op dezelfde pc draait. Als ik in Mac OS Css speel ( alleen css) dan is die wel fullscreen. Ik heb het probleem dus alleen bij windows. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2010 (bewerkt) Het lijkt me toch duidelijk dat je bootcamp het probleem is. Waarom probeer je geen emulator waarmee je Windows applicaties op een Mac kan draaien. Bewerkt: 30 juli 2010 door Deluxo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 30 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2010 (bewerkt) Dat ben ik nu aan het proberen, maar nog steeds geen fullscreen. ( Parallels ) Of bedoel je dat niet? Zelf denk ik toch dat W7 het probleem is hoor. Want: XP = Fullscreen Mac Os = Fullscreen W7 = Niet Fullscreen. :$ Bewerkt: 30 juli 2010 door Faex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2010 nou jij bent de enige op de wereld met dit probleem, dus lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat het aan W7 ligt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2010 Ligt duidelijk niet aan Windows. Het ligt eraan dat niet elk spel goed op een emulator/bootcamp kan draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.