janwillem117 Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Als ik SA speel heb ik heel vaak dat een deel van de map het niet goed doet, bijvoorbeeld dat ik gebouwen niet zie die er wel zijn. Soms is het zelfs zo erg dat er niet eens meer een weg is. Iemand een idee hoe ik dit weer goed kan krijgen? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Ik zie dat je auto's gemod hebt. Waarschijnlijk is de auto zo gedetailleerd dat het de detail distance opvreet (ik weet niet hoe ik het moet verwoorden ) Reageren
janwillem117 Geplaatst: 26 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Ik zie dat je auto's gemod hebt. Waarschijnlijk is de auto zo gedetailleerd dat het de detail distance opvreet (ik weet niet hoe ik het moet verwoorden ) Is hier ook een oplossing voor of moet ik nu alle backups weer terug zetten? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Dit komt inderdaad waarschijnlijk door de mods die je hebt gedownload, installeer het spel eens opnieuw en kijk of de textures weer normaal laden. Je mods verwijderen kan ook nog wel eens een oplossing zijn, tenzij je ze wilt behouden natuurlijk. Reageren
Neon-GTA Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 (bewerkt) Ik zie dat je auto's gemod hebt. Waarschijnlijk is de auto zo gedetailleerd dat het de detail distance opvreet (ik weet niet hoe ik het moet verwoorden ) Opvreet? Ik denk dat de juiste benaming absorbeert is? On-topic: Wat GrandTheftTwano al zei. het beste is eigenlijk gewoon al je mods weer vervangen door de back-up die je (hopelijk) hebt gemaakt. en dan GTA-SA herinstalleren. Dan even testen. na de test graag laten weten of het gelukt is, zo niet, dan moet je toch echt ALLE GTA-SA bestanden verwijderen en een nieuwe cd-rom kopen. Waarom: Elke CD-ROM is identiek ze hebben een soort van code-nummertje in zich wat jouw lasertje van je CD-laatje leest. En nog veel meer technische praat Bewerkt: 27 juli 2010 door GTASenjo Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Ik zie dat je auto's gemod hebt. Waarschijnlijk is de auto zo gedetailleerd dat het de detail distance opvreet (ik weet niet hoe ik het moet verwoorden ) Opvreet? Ik denk dat de juiste benaming absorbeert is? On-topic: Wat GrandTheftTwano al zei. het beste is eigenlijk gewoon al je mods weer vervangen door de back-up die je (hopelijk) hebt gemaakt. en dan GTA-SA herinstalleren. Dan even testen. na de test graag laten weten of het gelukt is, zo niet, dan moet je toch echt ALLE GTA-SA bestanden verwijderen en een nieuwe cd-rom kopen. Waarom: Elke CD-ROM is identiek ze hebben een soort van code-nummertje in zich wat jouw lasertje van je CD-laatje leest. En nog veel meer technische praat Dat kan dan wel zo zijn, maar een simpele installatie werkt ook. Een cd moet je alleen kopen als er een kras op zit ( ligt eraan hoe diep, anders kan je het nog wel maken bij Gamemania ). Maar ga nou niet een totaal nieuwe cd kopen omdat een paar gebouwen niet goed laden, dat komt vast door die mods. We zullen zien of de oplossing heeft gewerkt. Reageren
loken11 Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Ik zie dat je auto's gemod hebt. Waarschijnlijk is de auto zo gedetailleerd dat het de detail distance opvreet (ik weet niet hoe ik het moet verwoorden ) Opvreet? Ik denk dat de juiste benaming absorbeert is? On-topic: Wat GrandTheftTwano al zei. het beste is eigenlijk gewoon al je mods weer vervangen door de back-up die je (hopelijk) hebt gemaakt. en dan GTA-SA herinstalleren. Dan even testen. na de test graag laten weten of het gelukt is, zo niet, dan moet je toch echt ALLE GTA-SA bestanden verwijderen en een nieuwe cd-rom kopen. Waarom: Elke CD-ROM is identiek ze hebben een soort van code-nummertje in zich wat jouw lasertje van je CD-laatje leest. En nog veel meer technische praat Dat kan dan wel zo zijn, maar een simpele installatie werkt ook. Een cd moet je alleen kopen als er een kras op zit ( ligt eraan hoe diep, anders kan je het nog wel maken bij Gamemania ). Maar ga nou niet een totaal nieuwe cd kopen omdat een paar gebouwen niet goed laden, dat komt vast door die mods. We zullen zien of de oplossing heeft gewerkt. ja heb gelijk. ik had gta vice city ge kocht thuis dee ik hem aan.na ik ging in een auto ree en stukje jahhoor no dick ik treuc komt weer thuis en deet gta vice city helemaal 100% goed Reageren
Melvin112 Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Ik zie dat je auto's gemod hebt. Waarschijnlijk is de auto zo gedetailleerd dat het de detail distance opvreet (ik weet niet hoe ik het moet verwoorden ) Opvreet? Ik denk dat de juiste benaming absorbeert is? On-topic: Wat GrandTheftTwano al zei. het beste is eigenlijk gewoon al je mods weer vervangen door de back-up die je (hopelijk) hebt gemaakt. en dan GTA-SA herinstalleren. Dan even testen. na de test graag laten weten of het gelukt is, zo niet, dan moet je toch echt ALLE GTA-SA bestanden verwijderen en een nieuwe cd-rom kopen. Waarom: Elke CD-ROM is identiek ze hebben een soort van code-nummertje in zich wat jouw lasertje van je CD-laatje leest. En nog veel meer technische praat Dat kan dan wel zo zijn, maar een simpele installatie werkt ook. Een cd moet je alleen kopen als er een kras op zit ( ligt eraan hoe diep, anders kan je het nog wel maken bij Gamemania ). Maar ga nou niet een totaal nieuwe cd kopen omdat een paar gebouwen niet goed laden, dat komt vast door die mods. We zullen zien of de oplossing heeft gewerkt. ja heb gelijk. ik had gta vice city ge kocht thuis dee ik hem aan.na ik ging in een auto ree en stukje jahhoor no dick ik treuc komt weer thuis en deet gta vice city helemaal 100% goed ik heb het ook maar ik heb geen mods niks maar toch verschijnen de gebouwen heel traag online ook heel raar Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Kan je de specs van jou computer even geven en hoe hoog staat je draw distance? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.