Kai-ShockWave Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 Gamescom 201018/08/2010 - 22/08/2010Heb je nieuws over de Gamescom of nieuws over de games? Plaats dan hier een reactie!Wanneer er nieuws zal zijn zal het in de hoofdpost geplaatst worden! Games en uitgevers van 2010 De voorlopig bekende line-up: Laatste lijst-update: 27-07-2010 11:30 | Toegevoegd: Uitgevers Uitgevers & Games • Bigpoint • Deep Silver • Electronic Arts • Frogster • gamigo • Konami - Castlevania: Lord of Shadow - Def Jam Rapstar - Kinect game(s) - Pro Evolution Soccer 2011 • Microsoft • Namco Bandai - Dragon Ball: Raging Blast 2 - Enslaved: Odyssey to the West - Inversion - Knights Contract - Majin and the Forsaken Kingdom - Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 - Nieuwe onaangekondigde game - Pac-Man Party - Test Drive Unlimited 2 • NCsoft • Nintendo • Perfect World Entertainment • Sony Computer Entertainment - Killzone 3 - Gran Turismo 5 - inFamous 2 - LittleBigPlanet 2 - DC Universe Online - Journey - Motorstorm: Apocalypse - Sorcery • Square Enix • Take Two Interactive • THQ • Trion Worlds • Ubisoft • Warner Bros. Interactive Niet aanwezig • SEGA Hardware & accessoire fabrikanten • Asus • Hama • Razer • ROCCAT Trailers & Nieuws Al het belangrijke niews zal hieronder verschijnen. Voor meer nieuws verwijs ik je door naar game-sites. Nog niet beschikbaar. Persconferenties Voor wie Live de persconferenties wil gaan volgen op de Gamescom, hieronder staat het schema met de tijden (GMT+1): • Nintendo Dinsdag 17 augustus 2010 • Electronic Arts @ ??? (GMT+1) • Sony Computer Entertainment @ 19:00 (GMT+1) Woensdag 18 augustus 2010 • - Donderdag 19 augustus 2010 • - Vrijdag 20 augustus 2010 • - Zaterdag 21 augustus 2010 • - Zondag 22 augustus 2010 • - Externe links • http://www.gamescom.de/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 W00t Ben benieuwd wat er nu weer zal komen. Maar ik kan echt niet wachten tot de Tokyo Game Show Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 Is Test Drive Unlimited 2 nog steeds niet aangekondigd? Er stond wel een datum namelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 Indien een game al is aangekondigd zal hij speelbaar zijn op de beurs, daarom staat hij erbij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 (bewerkt) Óh vandaar, gelukkig heeft Test Drive Unlimited 2 een releasedatum. Zie hier... rechts in het blok staat dat de releasedatum ( Europa ) 24 september is, in US is het de 21ste. Edit: Dus hij is speelbaar? Bewerkt: 27 juli 2010 door GekkieJ01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 Óh vandaar, gelukkig heeft Test Drive Unlimited 2 een releasedatum. Zie hier... rechts in het blok staat dat de releasedatum ( Europa ) 24 september is, in US is het de 21ste. Edit: Dus hij is speelbaar? Volgens mij was hij op de E3 al speelbaar... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 (bewerkt) Óh vandaar, gelukkig heeft Test Drive Unlimited 2 een releasedatum. Zie hier... rechts in het blok staat dat de releasedatum ( Europa ) 24 september is, in US is het de 21ste. Edit: Dus hij is speelbaar? Volgens mij was hij op de E3 al speelbaar... Naar mijn weten dus niet. Het was alleen een interview, zelfs geen gameplay beelden. Bewerkt: 27 juli 2010 door GekkieJ01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 Ben benieuwd of Konami nu een beter spel zal neerzetten als EA. Maar vrees het ergste voor Konami. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 (bewerkt) Ik weet dat Take 2 het vooral over Mafia 2 zal hebben maar het zou kunnen dat ze ook gelijk de nieuwe GTA aankondigen. Bewerkt: 27 juli 2010 door vice infernusX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Ik weet dat Take 2 het vooral over Mafia 2 zal hebben maar het zou kunnen dat ze ook gelijk de nieuwe GTA aankondigen. Zou zo maar is mogelijk zijn, Rockstar is al opzoek naar nieuwe medewerkers die al ervaring hebben met third-person games.... bron Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Ik weet dat Take 2 het vooral over Mafia 2 zal hebben maar het zou kunnen dat ze ook gelijk de nieuwe GTA aankondigen. Maar doet R* dit niet zelf aankondigen of doet dat de uitgever. Ik dacht dat R* dit altijd deed. Verder zal EA en Konami wel verder informatie geven over hun FIFA en PES. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Nieuws: Sony persconferentie: Dinsdag 17 augustus 2010 Games: • Killzone 3 • Gran Turismo 5 • inFamous 2 • LittleBigPlanet 2 • DC Universe Online • Journey • Motorstorm: Apocalypse • Sorcery Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Ik denk ook wel een klein beetje dat Take 2 met GTA aankomt zetten en dan een verassing geeft die niemand aan ziet komen en alle geruchten wegslaat. Gt 5 staat zeker op me game lijst altijd fan geweest van Gran turismo van 1 tot en met 4 heb ik ze dus 5 kan zeker niet missen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2010 Hopelijk krijgen we weer wat meer duidelijkheid over Gran Turismo 5. Maar Little Big Planet 2 kan ook nog wel interessant worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Nintendo heeft zojuist gemeld geen persconferentie te geven op de Gamescom. Ook bij Microsoft is het nog onzeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.