Jump to content

Welke cheat zou jij maken? als je er mocht bedenken?


grandtheftauto...

Recommended Posts

Tja hmmmmmmm. Geen idee. Ik noem er wel meerdere op. icon_mrgreen.gif

1. Mensen rekruteren (Héél belangrijk, met die 2 dildo's van Dwayne heb je niks en dan dat die mensen die je rekruteer het zelfde wapen gebruiken als jij dus als jij je wapen veranderd doen zei het ook)

2. Dat je z'n grote vliegtuig kan besturen.

3. Explosie kogels (Leuk met uzi of zoicon_mrgreen.gif)

4. High jump (100 meter)

5. Jetpack

6. Mensen veranderen (Kan alles zijn, van normale mensen die op straat lopen tot Dimitri)

7. Drunkmode

8. Nooit dood

9. Kogel en explosief vrije auto (Ook de banden)

10. Op het water rijden

11. Auto vliegen

Link to comment
Delen op andere websites

een cheat waarmee je alle andere cheats kan activeren

en nu effe serieus, eigenlijk gewoon de cheats van san andreas, die waren vet om gewoon lol te trappen,

- oneindige levens

- oneindige ammo

- geen politie achter je aan voor ALTIJD zo kan je lekker je gang gaan

- rekruteren van bendeleden, niet die twee dombo's van dwayne want daar ben je niets mee, neem gewoon een hele bende kamikaze chinezen vanuit chinatown mee prop ze in een helikopter vlieg over the statue of liberty, smijt ze eruit (liefst met parachute anders ben je er niets mee, tenzij je er bommen aan hangt, dat heeft ook zijn effect) en laat ze hun gang gaan en just watch the fun, oja waarom kan niko niet zitten op een bank verdomme, er staan overal banken en je kan er niet op zitten. Het is een immigrant, dat doet niets anders dan zitten, een beetje realisme in een game kan geen kwaad (als er immigranten zijn op het forum srry het is maar om te lachen)

- rel op straat vind ik altijd leuk, vind die cheat leuker in saints row 2 als ik eerlijk mag zijn dan in san andreas. Ik sta op straat klaar om met mijn shotgun een agent om te knallen en er rijd een bejaard vrouwtje over met een SUV dat is pas vet, niet een neger in san andreas die rondloopt met een gestolen tv in zijn handen, dat zien we in het echt ook al genoeg.

- en dan als laatste een cheat om iedereen te veranderen in bush en al gore (daarna de cheat riot) dan zie overal presidential fights, hell yeah, en om de waanzin nog compleet te maken een cheat om jezelf te veranderen in obama.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...