grandtheftauto... Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 (bewerkt) Hey! Stel je wilt een auto ontwerpen, welke zou het zijn? Mijne een Bentley Continental GT: Bewerkt: 28 juli 2010 door grandtheftauto... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2010 (bewerkt) Ik snap de bedoeling van je topic niet echt...moeten we nu gewoon een filmpje van youtube posten, met een automod die we cool vinden? Bewerkt: 27 juli 2010 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandtheftauto... Geplaatst: 28 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Ik snap de bedoeling van je topic niet echt...moeten we nu gewoon een filmpje van youtube posten, met een automod die we cool vinden? Neh... je mag ook real pakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Ik deze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 (bewerkt) Ik zou graag een standaard bus willen moden naar de volgende: 1. Die van Q buzz R'dam 2. De nieuwe Volvo bus van de RET 3. Die van Arriva MVG. Kratod Bewerkt: 28 juli 2010 door Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Als ik er mocht bedenken: Chevrolet Tahoe. Chevrolet Tahoe EXT. Chevrolet Colorado. Chevrolet Silverado. Chevrolet Trailblazer. Chevrolet Suburban. Dodge Ramvan Dodge Ram. Hummer H2 SUT. Cadillac Eldorado Fleetwood. En nog veel meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rienie Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Een Ford Mustang Shelby GT500 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Audi R4 Buggatti Veyron Ford Focus RS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Zo'n hele snelle wagen. Met 4 wielen en een stuur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zaahed Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 (bewerkt) Een Buggati Veyron Grand Sport . Handig voor als politie achter me aan gaat. Bewerkt: 29 juli 2010 door Zaahed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Mijn vaders niewe toyota yaris diesel XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Een racekart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cash Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Volkswagen Kever, het oude model dan. Vind ik nog steeds mooie auto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2010 Zo'n hele snelle wagen. Met 4 wielen en een stuur. Een gas en rem is ook wel lekker, maar verders ben ik het met je eens! Maar OT: Ik zou een Lamborghini Estoque echt vet vinden voor in GTA. Wikipedia-page! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 Opel Manta van de New Kids! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.