Badman Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 En ook de Pagani Zonda F, de Infernus is hier al gedeeltelijk op geïnspireerd. Eigenlijk is de achterkant van de Infernus gebaseerd op een Zonda S, maar de Zonda was ook mijn eerste gedacht hoor Het is gewoon hun eigen versie. Kijk de Sentinel, die is gebaseerd op de BMW E46 M3. Lijkt er ook niet echt op. Is allemaal nagemaakt. Hun eigen fantasie Ik zeg toch ook dat het er gedeeltelijk is op geïnspireerd, m.a.w. hun eigen versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ndsworld Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 (bewerkt) Suzuki Ignis 1.5 4x4 Omdat ik hem mooi vind Bewerkt: 20 augustus 2010 door Ndsworld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 eigenlijk te veel om op te noemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Waarom maakt Rockstar eigenlijk niet gewoon echt bestaande auto's (merken) in GTA ? Dus als je in een sportauto stapt dat je daarna ook echt de daadwerkelijke naam (bijv. Lamborghini) te zien krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Badman Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Waarom maakt Rockstar eigenlijk niet gewoon echt bestaande auto's (merken) in GTA ? Dus als je in een sportauto stapt dat je daarna ook echt de daadwerkelijke naam (bijv. Lamborghini) te zien krijgt. Copyright... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 (bewerkt) Waarom maakt Rockstar eigenlijk niet gewoon echt bestaande auto's (merken) in GTA ? Dus als je in een sportauto stapt dat je daarna ook echt de daadwerkelijke naam (bijv. Lamborghini) te zien krijgt. Copyright... Ik zou gewoon even persoonlijk contact opnemen met die (auto)merken, En dan om toestemming vragen of we hun bestaande voertuigen in het spel mogen maken. Maar dat is dan weer helemaal mijn 'ding'. Maar om weer even on topic te gaan ; Scania T500, Scania R620, DAF XF105, Volvo FH16, Volvo NH12, Oftewel europese trucks! (Zitten mooie tussen hoor!) Bewerkt: 22 augustus 2010 door Melvin_123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Badman Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 Waarom maakt Rockstar eigenlijk niet gewoon echt bestaande auto's (merken) in GTA ? Dus als je in een sportauto stapt dat je daarna ook echt de daadwerkelijke naam (bijv. Lamborghini) te zien krijgt. Copyright... Ik zou gewoon even persoonlijk contact opnemen met die (auto)merken, En dan om toestemming vragen of we hun bestaande voertuigen in het spel mogen maken. Maar dat is dan weer helemaal mijn 'ding'. Maar om weer even on topic te gaan ; Scania T500, Scania R620, DAF XF105, Volvo FH16, Volvo NH12, Oftewel europese trucks! (Zitten mooie tussen hoor!) Kruipt veel tijd in, en je weet 'Time is money!' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 (bewerkt) Ten eerste, om toch even ontopic te gaan: 1995 Seat Ibiza GLX, aangezien ik die zelf heb, en een GOEDE kopie van een 1969 Dodge Charger R/T, en dus geen halfbakken 1971 Charger met een verkeerde achterkant en te veel koppel om normaal weg te rijden... Enneh.. Ik zou gewoon even persoonlijk contact opnemen met die (auto)merken, En dan om toestemming vragen of we hun bestaande voertuigen in het spel mogen maken. Maar dat is dan weer helemaal mijn 'ding'. Ja jij zou even.. Weet je wat zo'n merk dan zegt? Bekijk het lekker! :O Beetje in een missie de speler aanmoedigen om onze auto kapot te maken! Wat denk jij? Dat bijvoorbeeld Toyota het leuk zou vinden als heel Youtube straks vol staat met mensen die hun auto kapot rijden in een spel, omdat die mensen toevallig een hekel hebben aan de Prius? Echt niet!... Da's geen goede publiciteit. Voordat iemand straks gaat verkondigen "dat is nu toch ook zo, met auto mods?!": Klopt, alleen strikt genomen zijn mods wat dat betreft ook niet 100% legaal, vooral niet áls iemand die mods zou verkopen, en al helemaal niet als dat in een winkel zou gebeuren... Want in principe gaat het erom dat Rockstar Games en Take Two geld zouden verdienen ten koste van de publiciteit die b.v. BMW zou krijgen als het spel de speler opdracht geeft om een BMW te vernielen (vanwege wraak op de eigenaar bijvoorbeeld)... Als Rockstar/Take Two die merknamen wil gebruiken moeten ze daar eerst een licentie voor aanvragen, om dat te mogen gebruiken moeten ze heel veel geld neertellen, en waarom een miljoen spenderen om merknamen en merkauto's te mogen gebruiken, als je ook gewoon twee auto's kunt namaken en daarvan de voor en achterkant van aan elkaar kunt plakken(zoals de Infernus: Lamborghini Murciélago/Gallardo vs. Pagani Zonda), of gewoon een auto vrij nauwkeurig nabouwen, maar hem toch iets anders maken(zoals de Oracle en Sentinel), zonder daar één cent voor te hoeven betalen aan een automerk... Ook zou een auto als de Toyota Prius niet in een goed daglicht komen als deze auto in het spel véél langzamer is dan de andere auto's, aangezien hij in het echt ook niet echt rap optrekt... Dat moeten ze namelijk ook realistisch maken, en dat kost dan weer heel veel tijd, en tijd = geld... De nieuwste Driver doet dit bijvoorbeeld wél, maar Electronic Arts is dan ook een véél groter bedrijf van Rockstar en Take Two Interactive, dus EA heeft wel wat geld om licenties mee te kopen (die ze waarschijnlijk al hebben van eerdere spellen)... Daarbij zul je merken dat in die nieuwe Driver, de speler een stuk minder opdrachten zal krijgen waarin één bepaalde auto moet worden opgeblazen... Overigens is het zo dat Ferrari sowieso bijna nooit, zelfs niet tegen een geldsom, toestemming geeft wat dit betreft. Of hebben jullie je nooit afgevraagd waarom de Need for Speed serie (In ieder geval de delen waarin je kunt tunen) nooit of bijna nooit een Ferrari bevatte, maar wel zo'n beetje alle andere bekende supersportwagens? Bewerkt: 23 augustus 2010 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 Enneh.. Zo had ik het niet bekeken... :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 Bugatti Veyron Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wollie1979 Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 (bewerkt) Alfa Romeo 8c Competizione Bewerkt: 24 augustus 2010 door wollie1979 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.