Jump to content

Johnny Klebitz in TLAD


GTAKevin023

  

19 leden hebben gestemd

  1. 1. Geen sterk personage: Eens of oneens??

    • Eens.
      7
    • Oneens.
      12
  2. 2. Goed of slechte verhaal einde??

    • Goed.
      15
    • Slecht.
      4


Recommended Posts

Hey,

Ik vindt Johnny Klebitz helemaal geen leuke speler. Hij gedraagd zich kut. Hij wilde niet eens de drugs van die verdomde deadbeats meenemen en hij is zowat tegen alles. Ik zou Johnny graag als een moordende gek willen zien die de deadbeats heel erg haat en Billy's beste vriend is en dat alle clubleden echt goed met elkaar kunnen opschieten. Het verhaal vindt ik niet leuk. Ik zou het verhaal eigenlijk gewild willen hebben dat de deatbeats waren uitgestorven net als wat Grovestreet met Ballas kan in gta SA.

UPDATE.

Ja, maar als hij zo wijs was waarom zit hij dan in een gang. Die horen oorlog te hebben. Die horen straten te beheren. Daarom vindt ik gta SA zo vet.

>>> Door Jacky-2007: Poll vraag en topictitel aangepast ter verduidelijking.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

In tegenstelling tot jou; vind ik Johny echt een leuk hoofdpersonage. En jij vindt die drugs niet meenemen geen goed idee, maar ik wel :D

Johny is voor mij een veel wijzer en trouwer personage dan Billy. Billy zelf is niet echt verstandig, het enige dat hij wil is 'oorlog, oorlog en oorlog met de Deadbeats' ^_^

In het verhaal zitten soms wel wat opschuddingen :puh:

Mvg,

I-cer

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Johnny ook wel een goed personage. In het begin verwacht je dat het een gekke gast is die geen zelfbeheersing heeft en helemaal aan de drugs is, maar hij is idd een wijs persoon die de goede keuzes maakt in de game.

Ik vond het verhaal van TLaD beter verbinden met IV dan het verhaal van TBoGT

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Johnny ook wel een goed personage. In het begin verwacht je dat het een gekke gast is die geen zelfbeheersing heeft en helemaal aan de drugs is, maar hij is idd een wijs persoon die de goede keuzes maakt in de game.

Ik vond het verhaal van TLaD beter verbinden met IV dan het verhaal van TBoGT

Daar heb je ook gelijk in ;)

In TLAD zie je niko tijdens de drugsdeal met Charlie, en ook bij de diamanten. Echter is het wel stom wat Niko doet tijdens No Way on The Subway...

Het einde van TBoGT is het best interessant om te weten te komen wat er met die diamanten gebeurt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben blij dat Johnny geen moordende gek is, dat zou gewoon geen origineel/leuk verhaal zijn.

Een eigenwijs hoofdpersonage is wel leuk om mee te spelen, net zoals Niko is heeft hij best slimme opmerkingen, maar hij is meer een stil iemand, wat best raar is voor een oorlogsveteraan/een lid van een motorbende.

Dus ik vraag me eigenlijk af waarom je zo'n hechte motorbende wou, mocht dat wezen dan zou het erhaal ook niets voorstellen, want dan ging er niks gebeuren dan heel de tijd maar Angels of Deaths afslachten, wou dat zou zeker niet gaan vervelen na de 20ste keer :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mag Johnny wel. Het feit dat hij geen drugs in de tent wil en op goede voet door wil met de andere motorgangs, past helemaal in mijn straatje. Ook het einde van TLaD past daar helemaal in: De "rotte appels" zijn uit de gang, en de personen die overblijven zijn een hechte groep.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel spijtig dat het Clubhuis in de fik wordt gestoken nosmile.gif

Verder is het een goed einde.

BTW wat bedoel je met eens/oneens? confused2.gif Eerst een vraag stellen he makker! emo.gif

Nou, als je goed leest zie je mischien dat het een mening is? Waarom snappen andere het wel, en jij niet?? Beter goed lezen voor je commentaar hebt in plaats van een mening want die hebben de andere namelijk wel. Makker.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel spijtig dat het Clubhuis in de fik wordt gestoken nosmile.gif

Verder is het een goed einde.

BTW wat bedoel je met eens/oneens? confused2.gif Eerst een vraag stellen he makker! emo.gif

Nou, als je goed leest zie je mischien dat het een mening is? Waarom snappen andere het wel, en jij niet?? Beter goed lezen voor je commentaar hebt in plaats van een mening want die hebben de andere namelijk wel. Makker.

JA EN NU EFFE NORMAAL REAGEREN OF IK BEL DE POLITIE :duh: .

>>> Door Jacky-2007: Nog veel beter, bel mij. Maar da's niet nodig, ik ben er al. ^_^ <<<

Ik vind het spijtig dat The Lost word opgebroken aan het eind, ik vond het een erg leuke bende. Je mening slaat overigens nergens op, want Johnny merkt in de game ook op dat de gang eerst een typische knokploeg was ipv een echte straatbende. Toendertijd is hij erbijgegaan. Ik heb liever een betrouwbaar, goed inzichtig iemand dan iemand die alleen maar drank, drugs, vrouwen en motoren wil.

Link to comment
Delen op andere websites

De verhaallijn en personages zijn prima,

Vind het alleen op het einde jammer dat de bende is opgebroken en het clubhuis is afgebrand. Gelukkig kan je nog wel met wat van je vrienden hangen.

De verhaallijn van zowel The Ballad of Gay Tony & The Lost and Damned vond ik goed. maar nu speel ik eigenlijk alleen nog maar Free Mode in The Ballad of Gay tony.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...