Jump to content

Welke virusscanner gebruiken jullie en waarom die?


K1pc0rn

Recommended Posts

Welke virusscanner gebruiken jullie en waarom?

en nog een vraagje:

ik gebruik de gekochte AVG internet security maar maakt die virusscanner mijn computer sloom?

Bewerkt: door lennart1995
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Boss

    3

  • Dr.Oppai

    3

  • MidnightMayhem

    2

  • .Wacko

    2

Ik gebruik McAfee Total Protection 2010. Altijd gebruikte ik Norton 360, maar dit maakt je computer aardig sloom. Vooral bij het opstarten van je computer merk je het verschil. Ik ben erg tevreden met McAfee, hij geeft geen irritante meldingen en doet wat het moet doen. Ook is het programma een stuk lichter dan Norton en start het sneller op.

Cheers

paul007

Edit: Op jouw tweede vraag weet ik geen antwoord, ik heb geen ervaringeen met AVG Internet Security.

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Avast! Antivirus. Gratis, handig, maakt m'n PC niet sloom, waarschuwt me bij elke melding van een virus.

Dan ook MBAM, al scan ik hier niet zo echt veel mee.

Ik gebruik ook Advanced Systemcare, dit houdt je computer snel, verwijdert onnodige bestanden en zoekt spyware op. Op het einde krijg je elke verdachte file te zien (zoals bij MBAM) en kan je kiezen deze te verwijderen.

En last but not least: TuneUp! Handig programmaatje, met een disc-cleanup functie en een hardeschijfcontrole.

Zo houd ik m'n PC virusvrij :)

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

Avast Free Anti-Virus. Het scant je downloads al wanneer je aan het downloaden bent, en breekt de connectie af als het een virus vindt. Je hoeft zelf niks te doen. :) "Threat Detected" vind ik ook al beter dan die lawaaierige sirene waarvan je je dood schrok. :clown:

Ik heb ook MBAM, maar dat heb ik nog niet nodig gehad, en ook nog Tune Up 2010 die eén maal per week mijn computer 'kuist'.

Link to comment
Delen op andere websites

Avast Free Anti-Virus. Het scant je downloads al wanneer je aan het downloaden bent, en breekt de connectie af als het een virus vindt. Je hoeft zelf niks te doen. :) "Threat Detected" vind ik ook al beter dan die lawaaierige sirene waarvan je je dood schrok. :clown:

Ik heb ook MBAM, maar dat heb ik nog niet nodig gehad, en ook nog Tune Up 2010 die eén maal per week mijn computer 'kuist'.

Hoe kan je die lawaaierige sirene uitschakelen dan? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik Panda, en het pakket Panda Anti Virus Pro. Ik begin me wel te ergeren aan deze virus scan. Heb ongeveer een maand geleden mijn abbo voor een jaar verlengd en vandaag krijg ik een melding voor het 2011 pakket. Wil je overstappen moet je daar nog voor gaan betalen ook en ik heb het al gedaan. Ook zit er een bug in waardoor ik zogezegd mijn pc opnieuw moet opstarten om mijn anti-virus te activeren, doe ik dat is het probleem nog niet opgelost en soms moet ik mijn product activeren alhoewel ik dat al (meerdere malen) gedaan heb.

Kortom ik denk over te stappen naar een ander.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...