Jump to content

Welke virusscanner gebruiken jullie en waarom die?


K1pc0rn

Recommended Posts

Welke virusscanner gebruiken jullie en waarom?

en nog een vraagje:

ik gebruik de gekochte AVG internet security maar maakt die virusscanner mijn computer sloom?

Bewerkt: door lennart1995
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Boss

    3

  • Dr.Oppai

    3

  • MidnightMayhem

    2

  • .Wacko

    2

Ik gebruik McAfee Total Protection 2010. Altijd gebruikte ik Norton 360, maar dit maakt je computer aardig sloom. Vooral bij het opstarten van je computer merk je het verschil. Ik ben erg tevreden met McAfee, hij geeft geen irritante meldingen en doet wat het moet doen. Ook is het programma een stuk lichter dan Norton en start het sneller op.

Cheers

paul007

Edit: Op jouw tweede vraag weet ik geen antwoord, ik heb geen ervaringeen met AVG Internet Security.

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Avast! Antivirus. Gratis, handig, maakt m'n PC niet sloom, waarschuwt me bij elke melding van een virus.

Dan ook MBAM, al scan ik hier niet zo echt veel mee.

Ik gebruik ook Advanced Systemcare, dit houdt je computer snel, verwijdert onnodige bestanden en zoekt spyware op. Op het einde krijg je elke verdachte file te zien (zoals bij MBAM) en kan je kiezen deze te verwijderen.

En last but not least: TuneUp! Handig programmaatje, met een disc-cleanup functie en een hardeschijfcontrole.

Zo houd ik m'n PC virusvrij :)

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

Avast Free Anti-Virus. Het scant je downloads al wanneer je aan het downloaden bent, en breekt de connectie af als het een virus vindt. Je hoeft zelf niks te doen. :) "Threat Detected" vind ik ook al beter dan die lawaaierige sirene waarvan je je dood schrok. :clown: