Jump to content

Welke virusscanner gebruiken jullie en waarom die?


K1pc0rn

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Boss

    3

  • Dr.Oppai

    3

  • MidnightMayhem

    2

  • .Wacko

    2

Avast! Antivirus. Gratis, handig, maakt m'n PC niet sloom, waarschuwt me bij elke melding van een virus.

Dan ook MBAM, al scan ik hier niet zo echt veel mee.

Ik gebruik ook Advanced Systemcare, dit houdt je computer snel, verwijdert onnodige bestanden en zoekt spyware op. Op het einde krijg je elke verdachte file te zien (zoals bij MBAM) en kan je kiezen deze te verwijderen.

En last but not least: TuneUp! Handig programmaatje, met een disc-cleanup functie en een hardeschijfcontrole.

Zo houd ik m'n PC virusvrij smile3.gif

avast! is slecht hij zoek wel snel en maakt je pc misschien niet sloom maar vind bijna geen virussen op je pc als je een scan doet...

MBAM gebruik ik ook en is wel goed :)

maar als virus scanner gebruik ik avira is gratis en vind behoorlijk veel virussen :D

Link to comment
Delen op andere websites

NOD32, heb de betaalde versie gedownload en het werkt al 1 jaar lang prima op me pc zonder ook maar een enkele virus doorgelate te hebben :) .

Van virussen die niet gedetecteerd worden weet je niet dat ze zijn doorgelaten, dus dat is nogal raar gezegd. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

McAfee, waarom? Het zat standaard op mijn laptop meegeleverd.. 30 dagen trail, daarna gewoon verlengt :$

Moet eerlijk zeggen dat ik erg tevreden ben over de support! Had laatst een probleem met het opstarten van een programma, helaas was 't al 9 uur en was er niemand meer in 't Nederlands beschikbaar! Huppa, moest ik in het Engels verder :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

NOD32, heb de betaalde versie gedownload en het werkt al 1 jaar lang prima op me pc zonder ook maar een enkele virus doorgelate te hebben :) .

Van virussen die niet gedetecteerd worden weet je niet dat ze zijn doorgelaten, dus dat is nogal raar gezegd. :puh:

Ja maar mijn systeem doet ook niet raar en ik bezoek over het algemeen alleen maar betrouwde sites en download ook niet zomaar van elke sites dus ik denk dat dat wel goed zit :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik de volledige betaalde versie van AVG. (als je een betaalde virusscanner download ben je echt heel dom bezig :7) Dan nog de basis MS basis virusscanner en NoAdware. Ik heb ook nog Malwarebytes Anti Malware, maar die staat standaard uit om conflicten tussen MB en AVG te voorkomen. Die start ik alleen maar eens in de 2 weken op om te scannen op malware.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik de volledige betaalde versie van AVG. (als je een betaalde virusscanner download ben je echt heel dom bezig :7) Dan nog de basis MS basis virusscanner en NoAdware. Ik heb ook nog Malwarebytes Anti Malware, maar die staat standaard uit om conflicten tussen MB en AVG te voorkomen. Die start ik alleen maar eens in de 2 weken op om te scannen op malware.

Volgens mij niet als je gewoon een goede download want mijne houd de meeste zooi gewoon tegen en dat al een hele tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn antwoord op je eerste vraag is: Ik gebruik geen virusscanner ik heb nooit problemen gehad zonder virusscanner, met had ik altijd wel een probleem met mijn pc zodra ik de scan deed. Ik download redelijk veel (LEGAAL) en mijn pc is er nooit mee opgehouden.

Zo houdt ik mijn pc virusvrij:)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb gister Windows 7 Ultimate erop gegooit, heb besloten deze zonder virusscanner uit te rusten, omdat ik eigenlijk zelden een virus binnenkrijg, en als ik die dan toch binnenkrijg moet ik het of handmatig of met MBAM fixen, dus aan een real time heb ik vrij weinig. Heb daarom alleen de standaardbeveiliging erop(UAC wel uit) en MBAM om af en toe eens een scan te draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Avast! Antivirus. Gratis, handig, maakt m'n PC niet sloom, waarschuwt me bij elke melding van een virus.

Dan ook MBAM, al scan ik hier niet zo echt veel mee.

Ik gebruik ook Advanced Systemcare, dit houdt je computer snel, verwijdert onnodige bestanden en zoekt spyware op. Op het einde krijg je elke verdachte file te zien (zoals bij MBAM) en kan je kiezen deze te verwijderen.

En last but not least: TuneUp! Handig programmaatje, met een disc-cleanup functie en een hardeschijfcontrole.

Zo houd ik m'n PC virusvrij :)

Is dit de goeie? geen virussen mal, ad spy-ware?

Bewerkt: door llllllllll
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...