.Sharingan Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 ej je kan een back flip maken met de Quad je hebt van die gele dingen op het vliegveld (opstijgbaan) daar staat op : Ramp rij daar volop op af met je Quad en dan pijltje naar beneden dan maak je een backflip volgens mij staan die gele dingen alleen op de airport van Los Santos maar moet je maar eens doen :lol: :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Je kan overkop gaan (overkop rollen) als je de stoppie doet (zonder er af te vallen). B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroendb Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 er is ook een plek tussen idelwood en glen park. Dat is een skatebaan bij de snelweg daar moet je dat doen dat is veel vetter vind ik dan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 maar dit is echt een achteruit salto met de Quad !! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroendb Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 dat kan daar ook. zelf een zijwaartse salto Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 zijwaartse !? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 en hoeveel $/per stunt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) zijwaartse !? Dat is niet zo bijzonder doe ik ook zovaak EDIT:50ste bericht Bewerkt: 25 juni 2005 door kortman_8 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroendb Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 en hoeveel $/per stunt weet niet moet je mar proberen. Maar wat maakt geld nou uit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 das waar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 een beetje een spam topic dit. ik heb het net gedaan, en het is heel erg leuk. zeker een keer heel hard remmen, zodat cj op zijn lompe hooft valt ! je kunt op meer manieren een salto met de quad maken. probeer het maar is op de mound chiliad :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Komt in de buurt van onzin extreem sporten. Gesloten [Niet mee eens > pm mij] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts