Jump to content

geen trophies popup


jiggy1965

Recommended Posts

Wat is dit voor B.S.? Heb ik eindelijk online mogelijkheden voor mijn ps3... ik start gta4 op en krijg een melding over een automatische update. Die nu beschikbaar is omdat ik nu dus een wireless verbinding heb. Ik maar updaten en spel opnieuw beginnen... krijg ik bij elke load tevens deze melding te zien:

Trophies unavailable for old saves. Please start new game to gain trophies.

Nu boeien trophies mij nooit zo, maar wat is dit voor onzin dat ik nu een geheel nieuw spel moet beginnen om trophies te krijgen? Ik zal maar na maanden zwoegen 95% in het spel zitten en toevallig die update doen en kan ik weer opnieuw beginnen om weer trophies te krijgen?

In ieder geval zou ik die melding na 1x uit moeten kunnen schakelen of dat dat automatisch gebeurd. Weet nu wel dat ik een new game moet beginnen, hoeven ze mij niet aan te herinneren.

Of ben ik de enige die zich hieraan irriteert? :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dit voor B.S.? Heb ik eindelijk online mogelijkheden voor mijn ps3... ik start gta4 op en krijg een melding over een automatische update. Die nu beschikbaar is omdat ik nu dus een wireless verbinding heb. Ik maar updaten en spel opnieuw beginnen... krijg ik bij elke load tevens deze melding te zien:

Trophies unavailable for old saves. Please start new game to gain trophies.

Nu boeien trophies mij nooit zo, maar wat is dit voor onzin dat ik nu een geheel nieuw spel moet beginnen om trophies te krijgen? Ik zal maar na maanden zwoegen 95% in het spel zitten en toevallig die update doen en kan ik weer opnieuw beginnen om weer trophies te krijgen?

In ieder geval zou ik die melding na 1x uit moeten kunnen schakelen of dat dat automatisch gebeurd. Weet nu wel dat ik een new game moet beginnen, hoeven ze mij niet aan te herinneren.

Of ben ik de enige die zich hieraan irriteert? zwaaien.gif

had ik ook bij star wars en ik heb het spel toen niet meer uitgespeeld

Link to comment
Delen op andere websites

Je had waarschijnlijk gewoon de update niet met de trophies, je kan gewoon verder spelen met je oude savegame die melding verdwijnt na een tijdje wel. En als je trophies wilt halen dan kan je gewoon een nieuwe savegame starten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...