Jump to content

[REL] SRadio Player


Shotyoudie

Recommended Posts

1e error:

Dan moet je gewoon het wmp object verwijderen en (opnieuw) aan de toolbox toevoegen: Tools > Choose toolbox items > Tab: COM Components > Windows Media Player

De 2e error is dat de reference van dat bestand niet in .Net 2.0 zit. Je kan die reference echter gewoon verwijderen van je project.

Verder zal ik vanavond wel ff een tut in elkaar knutselen :)

BC7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Shotyoudie

    17

  • Flitskikker

    4

  • Casss

    3

  • .Wacko

    3

Ziet er wel mooi, simpel uit. Een paar opmerkingen:

  • Geen Fresh FM
  • Gebruik Segoe UI in plaats van Microsoft Sans Serif
  • Pictogram in systeemvak gaat niet weg na sluiten
  • Grootte van het venster is niet te wijzigen

Succes verder. :tu:

Goeie punten, maar je hebt er niet zo heel veel aan als je het venstergrootte zou kunnen wijzigen.

Jawel, dan kan ik beter in de lijst zoeken. Zo is het een beetje pietpeuterig.

Link to comment
Delen op andere websites

1e error:

Dan moet je gewoon het wmp object verwijderen en (opnieuw) aan de toolbox toevoegen: Tools > Choose toolbox items > Tab: COM Components > Windows Media Player

De 2e error is dat de reference van dat bestand niet in .Net 2.0 zit. Je kan die reference echter gewoon verwijderen van je project.

Verder zal ik vanavond wel ff een tut in elkaar knutselen :)

BC7

Bedankt, maar ik krijg de error nog steeds, persies de zelfde.

Én ik hou nog 2 van deze warnings over:

Warning	2	
Namespace or type specified in the project-level Imports 'System.Xml.Linq' doesn't contain any public member or cannot be found. Make sure the namespace or the type is defined and contains at least one public member. Make sure the imported element name doesn't use any aliases.	Radio Player1

Terwijl ik system.Xml.Linq gedelete heb uit references.

Link to comment
Delen op andere websites

'System.Xml.Linq' doesn't contain any public member or cannot be found.

Er is dus iets in de code, wat dat bestand wil laden maar dat bestand is er niet meer. Meer kan ik niet zeggen, want meer weet ik ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk programma ^^ alleen spijtig dat er niet erg veel zenders in zitten en dat het dan nog allemaal internet versies zijn van commerciële FM zenders. Ook vind ik het uitermate irritant dat ik nergens kan zien welke zender er nu aan het spelen is :S

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk programma ^^ alleen spijtig dat er niet erg veel zenders in zitten en dat het dan nog allemaal internet versies zijn van commerciële FM zenders. Ook vind ik het uitermate irritant dat ik nergens kan zien welke zender er nu aan het spelen is :S

Er komt een Add functie bij dat je je eigen zenders kan toevoegen. En de zender die speelt is altijd de geselecteerde in de lijst.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk programma ^^ alleen spijtig dat er niet erg veel zenders in zitten en dat het dan nog allemaal internet versies zijn van commerciële FM zenders. Ook vind ik het uitermate irritant dat ik nergens kan zien welke zender er nu aan het spelen is :S

Er komt een Add functie bij dat je je eigen zenders kan toevoegen. En de zender die speelt is altijd de geselecteerde in de lijst.

Het kan best zijn dat die geselecteerd staat, maar ik zie geen verschil :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 6 maanden later...

Na zon lange tijd, heb ik besloten om een helemaal nieuwe versie uit te brengen ! Versie 2.0.0.0

Alle bugs die hier in het topic stonden zijn gefixt, evenals het toevoegen van radio streams :D

Zie de hoofdpost voor meer informatie!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...