tibezwiep Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Hey, Ik was een missie aan het doen en ineens gebeurd dit. (zie foto) Ik dacht dat het eenmalig was en dat het weg ginng maar het bleef duren... Enige oplossingen? mvg, tibo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Ik heb dit ook af en toe gehad, meestal hielp het gewoon door GTA IV te herstarten. En volgens mij is dit probleem ook verdwenen als je jouw spel eens heropstart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandtheftauto... Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Das weird, als ik het maar niet krijg vind ik het goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tibezwiep Geplaatst: 28 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 haha, is gewoon heropstarten de enoge oplossing? :s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 plaats je systeemspecificaties maar eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tibezwiep Geplaatst: 28 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 # AMD Phenom X4 9500 Quad-Core-processor # 3072 MB DDR2 SDRAM werkgeheugen # 500 GB harde schijf # NVIDIA® GEFORCE® 9500 GT met HDMI-aansluiting (256 MB DDR3, DirectX® 10 en HDCP-ondersteuning) # 5-in-1: BLU-RAY-speler, HD-DVD- speler, DVD-speler, CD- speler en CD/DVD-brander hopelijk heb je hier iets aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 probeer je settings wat lager te zetten, die grafische kaart is niet echt super Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Texturekwaliteit kan beter op het allerlaagst, met 256 MB videogeheugen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K1pc0rn Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 en kan ook dat als je heel snel rijd dat hij nog niet klaar is met laden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 en kan ook dat als je heel snel rijd dat hij nog niet klaar is met laden schat, hij staat stil, kijk de foto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tibezwiep Geplaatst: 29 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 (bewerkt) alles staat op het laagste, achja, op naar de computer winkel voor een nieuwe grafische kaart edit: mss zou ik hier beter een apart onderwerp over maken maar welke ghrafische kaart zouden jullie nemen? hier is keuze van mijn pc winkel: http://shop.smcit.be/index.asp?G=Grafische+kaarten Bewerkt: 29 juli 2010 door tibezwiep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2010 in het hardware fora is er al een speciaal topic voor, daar kun je je vraag stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.