Morph1 Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 hey ik ben bezig met een eigen stuntserver, ik heb vroeger aardig wat gescript maar ben het een beetje verleerd maar weet iemand hoe je een autorepair kan maken dus dat als de auto de fik in gaat (volgens mij bij 100 vehiclehealt) dat de auto dan automatisch word gerepareerd? ik heb dit maar het werkt niet echt public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { new Float:health; new veh; veh = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleHealth(veh, health); if(health <101) return SetVehicleHealth(veh,1000); return 1; } Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 (bewerkt) Hey, ik heb nog een BRB EDIT: zet dit onder OnPlayerConnect(playerid); SetTimerEx("Autorepair",500,true,"d",playerid); en dit ergens (meestal onderaan): forward Autorepair(playerid); public Autorepair(playerid) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float:health,vehicleid; vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleHealth(vehicleid,health); if(health <999) { SetVehicleHealth(vehicleid,1000); } } } Bewerkt: 28 juli 2010 door grandtheftauto... Reageren
Morph1 Geplaatst: 28 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 ok heel erg bedankt slotje Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Nog beter: #define INFINITY (Float:0x7F800000) SetVehicleHealth(vehicleid, INFINITY); Hier heb je helemaal geen timer voor nodig, want je auto gaat gewoon NOOIT stuk. Reageren
Morph1 Geplaatst: 29 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Nog beter: #define INFINITY (Float:0x7F800000) SetVehicleHealth(vehicleid, INFINITY); Hier heb je helemaal geen timer voor nodig, want je auto gaat gewoon NOOIT stuk. lol als je nu op zijn kop ligt in een auto explodeert hij wel, niet bij de andere Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.