Mestdagh11 Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Op de walkthrough van "The Ballad of Gay Tony" heb jij bij de voertuigenlijst een F620 Sportwagen. Er staat bij dat de auto gebaseerd is op de Maserati GranTurismo en de Jaguar X150 (http://nl.wikigta.org/wiki/F620) Maar toont de wagen ook geen grote lijnen van de Aston Martin Vanquish? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Op de walkthrough van "The Ballad of Gay Tony" heb jij bij de voertuigenlijst een F620 Sportwagen. Er staat bij dat de auto gebaseerd is op de Maserati GranTurismo en de Jaguar X150 (http://nl.wikigta.org/wiki/F620) Maar toont de wagen ook geen grote lijnen van de Aston Martin Vanquish? Ik weet niet, de Super GT is al gebaseerd op Aston Martin ... Dat neemt niet weg dat het niet mogelijk is. De Emperor én de Presidente zijn alletwee ook op Caddilac gebaseerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Op de walkthrough van "The Ballad of Gay Tony" heb jij bij de voertuigenlijst een F620 Sportwagen. Er staat bij dat de auto gebaseerd is op de Maserati GranTurismo en de Jaguar X150 (http://nl.wikigta.org/wiki/F620) Maar toont de wagen ook geen grote lijnen van de Aston Martin Vanquish? Ik vind de wagen ook lijnen hebben van een Ferrari F599, wat de naam (F620) zou verklaren. De wagen is gebaseerd op een Jaguar XK gebaseerd hoor, de lijnen komen bijna exact met mekaar overeen, daarbij is de naam 'Ocelot' ook een kattensoort => Jaguar. De Emperor én de Presidente zijn alletwee ook op Caddilac gebaseerd. Waar slaat deze zin op? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Waar slaat deze zin op? Dat de mogelijkheid er is dat er 2/meer voertuigen in GTAIV zijn die op hetzelfde merk zijn gebaseerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2010 Dat de mogelijkheid er is dat er 2/meer voertuigen in GTAIV zijn die op hetzelfde merk zijn gebaseerd. Bedoel jij niet model gozer? Want er zijn wel een heleboel auto's van hetzelfde merk hoor . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Dat de mogelijkheid er is dat er 2/meer voertuigen in GTAIV zijn die op hetzelfde merk zijn gebaseerd. Bedoel jij niet model gozer? Want er zijn wel een heleboel auto's van hetzelfde merk hoor . Ik bedoelde wel merk, gozer. Ik gaf gewoon een voorbeeld gozer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 (bewerkt) Ik bedoelde wel merk, gozer. Ik gaf gewoon een voorbeeld gozer. In ieder geval sloeg dat voorbeeld op niet veel. De Super GT is gebaseerd op een Aston Martin DB9 met de achterkant van een Ferrari 612 (Scaglietti). Dewbauchee is gebaseerd op Aston Martin, niet de Super GT... Dit gaat denk ik de verkeerde kant uit, toch vind ik het raar dat de topicstarter nog niet geantwoord? @Onder mij: de SLR... Bewerkt: 29 juli 2010 door Hearv94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Ik bedoelde wel merk, gozer. Ik gaf gewoon een voorbeeld gozer. In ieder geval sloeg dat voorbeeld op niet veel. De Super GT is gebaseerd op een Aston Martin DB9 met de achterkant van een Ferrari 612 (Scaglietti). Dewbauchee is gebaseerd op Aston Martin, niet de Super GT... Dit gaat denk ik de verkeerde kant uit, toch vind ik het raar dat de topicstarter nog niet geantwoord? Ik denk dat jvj bedoelt dat de F620 vanaf een afstandje op de Super GT lijkt en vica versa. maar Hearv94 heeft wel gelijk> Super GT: Aston Martin DB9 met de achterkant van een Ferrari 612 F620: Maserati Granturismo met de achterkant van een Jaguar XK. en de Lucht-inlaten aan de zijkant zijn van de Mercedes/Mclaren ( kweet niet 1 2 3 hoe die heet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Ik denk dat jvj bedoelt dat de F620 vanaf een afstandje op de Super GT lijkt en vica versa. Juist ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.