kevin schilder Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 (bewerkt) Zijn de missies van Zero verplicht of zijn dit gewoon zijmissies, uit het missieoverzicht van Wikigta kan ik dit niet uitmaken. P.S. zijn de Bike School, Boating School en de Driving School ook nodig voor de verhaallijn Bewerkt: 28 juli 2010 door kevin schilder Reageren
Neon-GTA Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Zijn de missies van Zero verplicht of zijn dit gewoon zijmissies, uit het missieoverzicht van Wikigta kan ik dit niet uitmaken. Nee ze zijn niet verplicht. Ik heb ze ook nog steeds niet gedaan omdat het irritante missies zijn van een irritant ventje Reageren
Kratod Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 (bewerkt) Doe het dan voro het geld die voor de deur komt te staan . MVG. Kratod Bewerkt: 28 juli 2010 door Kratod Reageren
R-fl3x Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Ik vind die missie's van Zero best leuk Maar je moet die missie's toch wel doen om te verhaallijn te completen? Als ik me niet vergis komt Zero later in het spel nog eens tevoorschijn... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Als ik me niet vergis komt Zero later in het spel nog eens tevoorschijn... Dat wel maar de missie's voor zijn deur hebben daar niks mee te maken. Reageren
Kratod Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Als ik me niet vergis komt Zero later in het spel nog eens tevoorschijn... Dat wel maar de missie's voor zijn deur hebben daar niks mee te maken. Dit klopt, Zero's missie's is een deel van de zeimissie, zie http://nl.wikigta.org/wiki/Missieoverzicht_(GTA_San_Andreas) Wel is het handig voor de 100% ! MVG. Kratod Reageren
kevin schilder Geplaatst: 28 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 (bewerkt) Als ik me niet vergis komt Zero later in het spel nog eens tevoorschijn... Dat wel maar de missie's voor zijn deur hebben daar niks mee te maken. Dit klopt, Zero's missie's is een deel van de zeimissie, zie http://nl.wikigta.org/wiki/Missieoverzicht_(GTA_San_Andreas) Wel is het handig voor de 100% ! MVG. Kratod Bedankt voor alle hulp maar ik heb al zijn missies toch maar gedaan, zo moeilijk waren ze niet Bewerkt: 28 juli 2010 door kevin schilder Reageren
RocketShooter Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 De missies met een witte achtergrond zijn níet verplicht en kunnen dus gewoon overgeslagen worden (dit zijn dus de missies van Zero, Wang Cars en de bankroof). Ook de schools zijn níet verplicht, op de Flight School na. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Ze zijn wel leuk om te doen. De missies van zero: Air Raid supply Lines New Model Army En zero's personage pagina: Klik Hier Voor ZERO Supergtagamer >>> Door VWO-er: Vriendelijk verzoek om dergelijke reacties achterwege te laten, de topicstarter heeft al aangegeven de missie gehaald te hebben. Laat dit topic nu maar rusten.<<< Reageren
Edegem Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 De missies van zero zijn niet nodig om de verhaallijn af te maken. Wel zijn ze nodig voor de 100% completition. De flying school en de driving school zijn nodig voor de verhaallijn. Maar je moet voor alle missies enkel brons halen. Ook voor de 100% completition heb je enkel brons nodig. De boating en biking school zijn niet nodig voor de verhaallijn maar wel voor de 100% completition. En ook moet je enkel brons halen. Voila, alle info die je nodig had Reageren
decoster Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Ze zijn wel leuk om te doen. De missies van zero: Air Raid supply Lines New Model Army En zero's personage pagina: Klik Hier Voor ZERO Supergtagamer >>> Door VWO-er: Vriendelijk verzoek om dergelijke reacties achterwege te laten, de topicstarter heeft al aangegeven de missie gehaald te hebben. Laat dit topic nu maar rusten.<<< ik graak er niet aan uit voor de missie air raid maaar nu hoor ik dat ze niet verplicht is dankje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.