Jump to content

Zero


kevin schilder

Recommended Posts

Zijn de missies van Zero verplicht of zijn dit gewoon zijmissies, uit het missieoverzicht van Wikigta kan ik dit niet uitmaken.

P.S. zijn de Bike School, Boating School en de Driving School ook nodig voor de verhaallijn

Bewerkt: door kevin schilder
Link to comment
Delen op andere websites

Zijn de missies van Zero verplicht of zijn dit gewoon zijmissies, uit het missieoverzicht van Wikigta kan ik dit niet uitmaken.

Nee ze zijn niet verplicht. Ik heb ze ook nog steeds niet gedaan omdat het irritante missies zijn van een irritant ventje :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik me niet vergis komt Zero later in het spel nog eens tevoorschijn...

Dat wel maar de missie's voor zijn deur hebben daar niks mee te maken.

Dit klopt, Zero's missie's is een deel van de zeimissie, zie http://nl.wikigta.org/wiki/Missieoverzicht_(GTA_San_Andreas)

Wel is het handig voor de 100% :bier: !

MVG. Kratod :bier:

Bedankt voor alle hulp maar ik heb al zijn missies toch maar gedaan, zo moeilijk waren ze niet :?:slotje:

Bewerkt: door kevin schilder
Link to comment
Delen op andere websites

De missies met een witte achtergrond zijn níet verplicht en kunnen dus gewoon overgeslagen worden (dit zijn dus de missies van Zero, Wang Cars en de bankroof). Ook de schools zijn níet verplicht, op de Flight School na.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ze zijn wel leuk om te doen.

De missies van zero:

Air Raid

supply Lines

New Model Army

En zero's personage pagina:

Klik Hier Voor ZERO

Supergtagamer

>>> Door VWO-er: Vriendelijk verzoek om dergelijke reacties achterwege te laten, de topicstarter heeft al aangegeven de missie gehaald te hebben. Laat dit topic nu maar rusten.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

De missies van zero zijn niet nodig om de verhaallijn af te maken. Wel zijn ze nodig voor de 100% completition.

De flying school en de driving school zijn nodig voor de verhaallijn. Maar je moet voor alle missies enkel brons halen. Ook voor de 100% completition heb je enkel brons nodig.

De boating en biking school zijn niet nodig voor de verhaallijn maar wel voor de 100% completition. En ook moet je enkel brons halen.

Voila, alle info die je nodig had ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ze zijn wel leuk om te doen.

De missies van zero:

Air Raid

supply Lines

New Model Army

En zero's personage pagina:

Klik Hier Voor ZERO

Supergtagamer

>>> Door VWO-er: Vriendelijk verzoek om dergelijke reacties achterwege te laten, de topicstarter heeft al aangegeven de missie gehaald te hebben. Laat dit topic nu maar rusten.<<<

ik graak er niet aan uit voor de missie air raid

maaar nu hoor ik dat ze niet verplicht is dankje

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...