janwillem117 Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Er staat dat ik in de auto moet stappen maar welke? Ik zie er geen.. Iemand die weet wat de bedoeling is? Reageren
Kratod Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Er staat dat ik in de auto moet stappen maar welke? Ik zie er geen.. Iemand die weet wat de bedoeling is? De auto waar de hippie in zit . Die auto bedoelen ze namelijk, zie je hem niet dan is er een kans van een bug! MVG. Kratod Reageren
janwillem117 Geplaatst: 28 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 (bewerkt) Er staat dat ik in de auto moet stappen maar welke? Ik zie er geen.. Iemand die weet wat de bedoeling is? De auto waar de hippie in zit . Die auto bedoelen ze namelijk, zie je hem niet dan is er een kans van een bug! MVG. Kratod Bedoel je die auto waar je hem mee daarnaar toe hebt gebracht? Denk dat het dan een bug is want ik zie hem niet, ik zie die kerel gewoon naast het gebouw staan.. Bewerkt: 28 juli 2010 door janwillem117 Reageren
R-fl3x Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Deze auto moet je vasthebben: Of moet je niet gewoon een willekeurige auto halen? Reageren
janwillem117 Geplaatst: 28 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 weet je misschien ook welke auto dat is? Misschien heb ik hem gemod, dan kan ik hem terugzetten Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Het desbetreffende voertuig is een 'Camper' Reageren
Kratod Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Het kan zijn dat je Flamethrower ops en dan moet je naar de auto voor een nieuwe! Uitleg Eesrt moet je al de wiet verbranden, als je dit hebt gedaan ga je naar de auto. Je krijgt een Rocket launser waar mee je de politie helicopter moet neer schieten(tijd loopt nog). Als je dit hebt gedaan moet je in de vel gekleurde auto gaan. De auto Dat is de auto die je in de cut cene ziet, waar de Flamethrower en de Rocket launser. Hij staat bijna bij de uitgang! MVG. Kratod Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Jij hebt de verkeerde missie vast, dat is namelijk Are You Going To San Fierro? en niet de daaropvolgende missie Wear Flowers In Your Hear. Reageren
Kratod Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Jij hebt de verkeerde missie vast, dat is namelijk Are You Going To San Fierro? en niet de daaropvolgende missie Wear Flowers In Your Hear. Ow, mijn fout ! http://nl.wikigta.org/wiki/Wear_Flowers_In_Your_Hair. Maar de bdoeiling is gewoon met een auto naar een paar punten te rijden. 2 personen reizen met jouw mee, de laatste met de Hotdog kraampje zie je later bij de bezinepomp. MVG. Kratod Reageren
janwillem117 Geplaatst: 29 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Jij hebt de verkeerde missie vast, dat is namelijk Are You Going To San Fierro? en niet de daaropvolgende missie Wear Flowers In Your Hear. Ow, mijn fout ! http://nl.wikigta.org/wiki/Wear_Flowers_In_Your_Hair. Maar de bdoeiling is gewoon met een auto naar een paar punten te rijden. 2 personen reizen met jouw mee, de laatste met de Hotdog kraampje zie je later bij de bezinepomp. MVG. Kratod Dat is dus het probleem die auto staat er bij mij niet.. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Misschien een screen wanneer dat je spawnd net na het introfilmpje? Deze auto zou er moeten staan . Reageren
liamAapman Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 meestal staat er in een missie op je radar een Blauw vierkantje, dat geeft het voertuig aan waar je moet instappen. of kijk in de omgeving dan moet je een auto zien met een blauwe pijl erboven. 'k hoop dat je er wat aan hebt. Reageren
janwillem117 Geplaatst: 29 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 De emperor deed het gewoon niet, ook niet als ik hem ging spawnen. Ik heb nu gta opnieuw geinstalleerd en ik kan weer verder. Bedankt voor de hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.