Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey mensen, ik heb ff een dringend vraagje, ik ben besig geweest met MooMapper en heb een aantal veranderingen gemaakt in Vice City... nu wil ik hem opslaan alleen krijg ik een foutmelding!

Plz weet iemand help?

Hier is een plaatje van de Error:

error18lu.png

Bewerkt: door DaddyPimp
Geplaatst:

Het is wel makkelijk als je de volgende keer erbij vermeld welke foutmelding je krijgt..

Nu moeten we maar raden wat er mis is gegaan. De meest voor de hand liggende oorzaak is dat je de je vergeten bent "alleen-lezen" van de Vice City folder weg te halen:

Ga in de windows verkenner naar

C:\program files\RockStar Games

klik daar met de rechtermuis op "Grand Theft auto Vice City" folder, en kies in het menu voor eigenschappen. In het schermpje dat dan verschijnt verwijder je het vinkje bij "alleen lezen"

Daarna zou je met moo-mapper moeten kunnen opslaan, zo niet vermeld dan even welke foutmelding er verschijnd.

Geplaatst: (bewerkt)
Het is wel makkelijk als je de volgende keer erbij vermeld welke foutmelding je krijgt..

Nu moeten we maar raden wat er mis is gegaan. De meest voor de hand liggende oorzaak is dat je de je vergeten bent "alleen-lezen" van de Vice City folder weg te halen:

Ga in de windows verkenner naar

C:\program files\RockStar Games

klik daar met de rechtermuis op "Grand Theft auto Vice City" folder, en kies in het menu voor eigenschappen. In het schermpje dat dan verschijnt verwijder je het vinkje bij "alleen lezen"

Daarna zou je met moo-mapper moeten kunnen opslaan, zo niet vermeld dan even welke foutmelding er verschijnd.

Thx PatrickW ik ga 't ff uitproberen :) , maar ik was denk ik op het zelfde moment dat jij aan het typen was een plaatje aan 't uploaden van de foutmelding :puh:

Edit: Shit, doet 't nog steeds niet... ik heb gedaan wat jij zei PatrickW, alleen ik krijg nog steeds dezelfde Foutmelding :(

Bewerkt: door DaddyPimp
Geplaatst:

Heb je wel op Toepassen gedrukt?

toepassen.jpg

Als dit niet werkt moet je het eens proberen op de Data en daarna de Models map.

Geplaatst:
Heb je wel op Toepassen gedrukt?

toepassen.jpg

Als dit niet werkt moet je het eens proberen op de Data en daarna de Models map.

Yeaah! :puh: Thx Mensen, hij doet 't!

Het er idd aan dat ik eerst op toepassen had gedrukt en daarna het bovenste rondje had aangevinkt :rolleyes:

Thx voor de hulp ;)

ik heb verder geen vragen meer....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...