GwnHugo Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 (bewerkt) Onderwerp: Muziek Soort design: Signature Size design: maakt niet uit Render: Ja Animatie: Nee Premade: Ja Tijd van inlevering: 5 augustus. Opmerking: Succes! Isic GwnHugo Bewerkt: 31 juli 2010 door GwnHugo
Isic Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Ik doe wel mee. Muziek? Dus ook instrumenten toch?
GwnHugo Geplaatst: 31 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 (bewerkt) Ja, is goed. Hier is mijn inzending. Tribute voor Jimi Hendrix. Bewerkt: 31 juli 2010 door GwnHugo
jvj Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Is het de bedoeling dat iedereen op jullie graphics kan raten? Ik wil wel raten!
GwnHugo Geplaatst: 31 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Is het de bedoeling dat iedereen op jullie graphics kan raten? Ik wil wel raten! Ja, maar Isic heeft nog niks ingezonden. Je kan nu dus nog niks kiezen.
Isic Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 (bewerkt) Hier is mijne. Toch maar artiest geworden. Bewerkt: 31 juli 2010 door Isic
grandtheftauto... Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 (bewerkt) Ik stem op GwnHugo >>> Door .Levi.: Een stem dient beargumenteerd te worden. Zo niet, dan is de stem ongeldig en telt deze niet mee! Zie postvak.<<< Ok... Ik vind die van GwnHugo mooier omdat die kleuren en die effecten zijn wel cool en die van Isic is zo eenvoudig gemaakt. Bewerkt: 1 augustus 2010 door grandtheftauto...
Jesperkaj Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Is het de bedoeling dat iedereen op jullie graphics kan raten? Ik wil wel raten! Ik stem op GwnHugo Een stem zonder argumenten telt niet. Ik vind beide sigs niks. Die van Isic heeft een standaard background met één brush. Zijn tekst ziet er wel redelijk uit; duidelijk en strak. Die blauwe strepen verpesten de sig heel erg. Je gaat toch geen knalblauw doen bij een wit/grijs/zwarte signature. De render vind ik iets te fel overkomen. GwnHugo heeft al een gek lopen smudgen, zo gek dat hij op de render is gaan smudgen, echt zonde. Verder ziet de background er wel goed uit, maar de render valt wel heel erg weg. Ik stem op GwnHugo, omdat zijn eindresultaat er beter uit ziet dan die van Isic, maar ik ben niet tevreden over beide resultaten.
jvj Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Ik stem op GwnHugo. Zijn plaatje ziet er levendig en dynamisch uit. Die van Isic is iets te een 'eenvoudig'. Waarschijnlijk was die spiraal moeilijk maar het ziet er te simpel uit. Qua kleur staan ze zowat gelijk met hun monotone benadering.
NickOwnage Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Ik stem op GwnHugo. Zijn plaatje ziet er levendig en dynamisch uit. Die van Isic is iets te een 'eenvoudig'. Waarschijnlijk was die spiraal moeilijk maar het ziet er te simpel uit. Qua kleur staan ze zowat gelijk met hun monotone benadering. WTF? Mijn stem gaat ook naar GwnHugo Zoals hierboven ook vermeld is is die van Isic wat simpel lijkt me. Ik denk dat GwnHugo hier meer tijd in heeft gestopt. GwnHugo
Nemean^inf Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Mijn stem gaat naar GwnHugo, Ziet er netjes uit, mooie effecten al hoewel een klein beetje meer curve-effect er in had mooi geweest. Die van Isic is wat simpel, maar paar kleine tutorials volgens en je krijgt wel een vet resultaat.
SNIPER44 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Die van Isic had nog een kans kunnen maken mocht hij de fel blauwe gedoe van zijn sig hebben gelaten. Dus mijn stem gaat uit naar GwnHugo.
.Levi. Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Gwnhugo heeft gewonnen, niemand anders. Gefeliciteerd met je overwinning en welkom in de ranking. +1 punt voor jou! Isic heeft helaas verloren, gelukkig hoef jij nog geen punten te verliezen. Topic closed en ranking updated.
Recommended Posts