Jump to content

Kleine vraag over...

Recommended Posts

Geplaatst:

HeeHee People!

Na een tijdje weer GTA SA spelen (PS2) heb ik hem (alweer) uitgespeeld.

Nu ben ik van plan (weer) een new game te starten maar, kan ik m'n uitgespeelde savegame dan nog wel spelen?

't Is lang geleden dat ik een New Game startte, daarom ben ik vergeten hoe-en-wat. :bonk:

Thanx In Andvance, Senjo :tu:

Geplaatst:

ja, je kunt het nog spelen en opslaan, er zijn niet voor niets 10 vakken (of meer)

Geplaatst:

Je hebt in principe 8 savegame slots, dat houdt in dat je 8x plaats hebt voor een savegame. Zolang je niet over één van je al bestaande savegames heen opslaat, blijven die gewoon bestaan.

Geplaatst:

Je hebt in principe 8 savegame slots, dat houdt in dat je 8x plaats hebt voor een savegame. Zolang je niet over één van je al bestaande savegames heen opslaat, blijven die gewoon bestaan.

Maar als je dite chter wel doet krijg je eerst een waarschuwing dat vraagt als je er zeker van bent als je dit wilt doen :puh: !

Dus dat verkleind de kans om je over je eerste save te opslaan :tu: .

MVG. Kratod :bier:

Geplaatst:

Bedankt voor de hulp nu eventjes 1 savegame verwijderen, en new game starten.

Nog snel ff een vraagje:

Ik heb nog een savegame en die doet het niet :S

Kheb geen mods e.d. en hij geeft de error:

Load Failed save game is not compitable with this Grand theft Auto.

Now starting new game.

En ik had net de missie met Madd Dogg gehaald (dat ie ladderzat is en dat hij gaat springen van zo'n dak :bonk: ) :cry:

Geplaatst:

Nog snel ff een vraagje:

Now starting new game.

En ik had net de missie met Madd Dogg gehaald (dat ie ladderzat is en dat hij gaat springen van zo'n dak :bonk: ) :cry:

Het kan zijn dat je eht fout hebt gesavt, want bij GTA VC deed ik hem uit toen hij aan het sacen was....dus dag safe game :cya: .

Anders is het een fout in de spel/save game, maar dit hoeft niet zo te zijn!

Geplaatst:

Nog snel ff een vraagje:

Now starting new game.

Het kan zijn dat je eht fout hebt gesavt, want bij GTA VC deed ik hem uit toen hij aan het sacen was....dus dag safe game :cya: .

Anders is het een fout in de spel/save game, maar dit hoeft niet zo te zijn!

Er was niks mis met de savegame.

M'n oude (illegale) spel ging kapot, toen heb ik een nieuwe gekocht en wilde ik gaan spelen, toen kreeg ik die error, daarvoor ging alles goed saven enzovoort.. ik gebruikte alleen WEL cheats GEEN mods

Geplaatst:

Volgens mij was je illigale versie 1 / 2

en is je nieuwe de andere versie

er zijn 2 versies en de savegame kan maar op 1 daarvan..

Geplaatst: (bewerkt)

Dit heb je alleen op de PC, deze persoon speelt GTA:San Andreas op de PlayStation 2.

Ik heb deze error ook eens in het verleden gehad, niets aan te doen helaas. Het is simpel weg een fout in het save systeem die soms kan opduiken. Of je nu wel of geen cheats gebruikte maakt in principe niets uit, deze error heeft daar niets mee te maken. Het kan uiteraard ook aan je disk leggen, maar die kans is klein aangezien je het spel wel kunt spelen. Kijk voor de zekerheid even naar je disk om te kijken of hij beschadigt is. ;)

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Geplaatst:

Er zijn wel meerdere versies op de PS2, hoor. Onder meer de originele release versie en een Platinum versie met wat bugfixes.

Maar ik heb geen idee of dit ook invloed heeft op de savegames.

Geplaatst:

Dit heb je alleen op de PC, deze persoon speelt GTA:San Andreas op de PlayStation 2.

Ik heb deze error ook eens in het verleden gehad, niets aan te doen helaas. Het is simpel weg een fout in het save systeem die soms kan opduiken. Of je nu wel of geen cheats gebruikte maakt in principe niets uit, deze error heeft daar niets mee te maken. Het kan uiteraard ook aan je disk leggen, maar die kans is klein aangezien je het spel wel kunt spelen. Kijk voor de zekerheid even naar je disk om te kijken of hij beschadigt is. ;)

ohh niet aan gedacht :s

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...