j0uk3 Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2010 dat off-roaden met je scooter kan, maar niet het beste idee is (is goed afgelopen maar goed) Heb ik ook eens gedaan, was in een drekveldje gaf ik in een keer gas achterwiel gaat slippen door die vario gaat dat ding in een keer zowat op het snelste draaien. Maar bij mij is het gelukkig ook goed afgelopen op een par schuivers na. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2010 Dat alle buren oetlullen zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2010 Dit topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2010 Dat het leven niet altijd gaat zoals je hoopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2010 Dat Biologie echt altijd saai is, en zal blijven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2010 Dat wiskunde gewoon idioot is, wat heb je eraan als je later toch vuilniswagen bestuurder wordt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K1pc0rn Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2010 dat dit plaatje best grappig is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spongzbobbah Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2010 Dat je nooit met 2 cent je been mag openkrabben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2010 dat mensen gewoon over hun eigen leugens liegen of deze leugens niet nakomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 7 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2015 Dat de NOS gewoon 400 euro betaald om genomineerd te worden voor een prijs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FookingRekt69 Geplaatst: 8 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2015 Dat het leuk is om alleen op vakantie te gaan zonder het gezeur van je ouders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2015 Van rukken wordt je absoluut niet blind. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2015 Van rukken wordt je absoluut niet blind. Wacht wat... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2015 Dit topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2018 Dat iemand meer met mij overeenkomt dan ik dacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.