Mazzeltje Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Er komt een nieuw spel uit genaamt Gun. Hij komt zover ik weet uit op de PS2 en misschien ook wel andere Console's. Het word ook wel de GTA in het wilden Westen genoemt. Dus je kan net zoals GTA door de stad rijden alleen dan in het Wilde Westen. Ik heb er wat vanmiddag over gelezen in het tijdschrift OPM2. En de plaatjes waren erg mooi. Lees er hier meer over. http://ps2.ign.com/articles/617/617099p1.html Reageren
Ferrari420 Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 COOL.Ik ga er voor sparen. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Nou zo te horen klinkt het leuk. Er zijn jammer genoeg geen screens. Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het word. Reageren
andyman Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Hier een kleine Trailer: Maar je ziet niet echt veel van het spel. http://www.happypuppy.com/games.php?action...l9lM18yLndtdg== Reageren
Slimm Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Ja, deze zag ik ook in de OPM2, ik wacht al heel lang op zo'n spel. Ik hoop dat ze ook hun beloftes nakomen, dat je ook echt vrijheid hebt en het leuk is om gewoon free rond te rijden door "The wild wild West". Ik hoop dat het landschap ook een beetje uitgebreid is, je kan dan een paard stelen, de cavalerie zit achter je aan, je vlucht de bergen in, Ahh prachtig :rolleyes: Reageren
Silverwing Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Ahh,deze ga ik waarschijnlijk wel kopen. Wel jammer dat er geen screens zijn maar ik heb er vertrouwen in. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Whieuww?!!!!!! Gta style in het wilde westen? A la Dirty Harry? Wauw die moet wel master worden maar is dat dan niet een simulair op Red Dead Revolver van R* zo voelt het wel Reageren
Timos Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Ziet er wel grappig uit Weten ze al wanneer hij uitkomt? [ of lees ik er weer overheen? Ga hem mischien kopen. Ik heb net SA dus houd me daar eerst nog even mee bezig Reageren
.Levi. Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) Ik ben wel weer in voor iets totaals nieuws, het wilde westen! Met je paard door de dorpjes, problemen met de sheriff echt ik kijk er wel naar uit. Alleen hoop ik dat het net zo soepel te werk gaat als in Gta. We zullen nog wel meer informatie krijgen om te kunnen beslissen of je dat spel nou echt zo leuk vind. Zoals filmpjes die wij te zien krijgen, maar dan wel duidelijke zodat je echt een beetje een kijkje in het spel kan nemen. Nou ik verheug me er wel op. Bewerkt: 26 juni 2005 door .Levi. Reageren
drunkenb Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 kom hij ook op xbox uit??? ik verheug me erop ik spaar alvast :):):) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Even lekker topic bumpen. Maar ik weet de release van deze game. Hij komt uit op 11 November 2005. Voor de console's: - GameQube. - PC. - Playstation 2. - Sony PSP. - X-Box. De prijzen liggen rond de € 54,99 . Bron: Nedgame.com Dit is een Gamewinkel bij ons in de stad en hier kost hij € 54,99. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Nu ik weet dat hij op de pc komt, begin ik alvast te sparen! Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 En er zijn op die site die Mazzeltje gaf nieuwe screens gekomen, nu in totaal 17 sreens. Het ziet er echt een mooi spel uit! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik hoop dat het een mix wordt van Red Dead Revolver (de omgevingen en de sfeer) en GTA (de mogelijkheden, de vrijheid). Als het zoiets wordt is het misschien wel een droomgame voor mij... :'D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.