MegaPilot Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Hey, als ik een resolutie kies wordt deze niet uitgerekt over het hele scherm. Ik wil een andere resolutie kiezen dan die van de laptop(1300 x 800 ofzoiets), zodat de game wat soepeler loopt. Widescreen aanzetten heeft geen effect. Mvg, MP Reageren
Casss Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Zit er een knopje op de beeldscherm waarmee je het beeldscherm op zijn plek kan trekken? Want dat heb ik wel en dat werkt, bij SA rekt die niet automatisch. Bij IV wel. Reageren
Deluxo Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 (bewerkt) Casss, heb jij wel eens een laptopscherm gezien? Er is weinig kans (of zelfs helemaal niet) dat dat knopje er op zit. En zoiezo, leg eens uit wat je bedoelt met "het spel word niet uitgerekt over het hele scherm". Dat kan van alles zijn, zoals dat je maar een klein venster hebt met daaromheen zwart of dat je 2 grote strepen ziet boven en beneden of links en rechts. Het kan dus van alles zijn. Bewerkt: 2 augustus 2010 door Deluxo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.