Jump to content

Cheat FIGHTFIGHTFIGHT ongedaan maken

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen.

Ik heb een cheat ingevoerd (op de pc versie van de game), dat mensen mij aanvallen (of dat ze elkaar aanvallen),

Maar hoe maak ik die cheat nu weer ongedaan?

Ik heb verschillende savegames, als ik speel op die savegame met die cheat blijven ze me aanvallen, maar als ik speel op een andere savegame zonder die cheat vallen ze me niet meer aan.

Weet iemand hoe ik dit kan fixen? miss ergens in de gamedata, of de savegame zelf?

Bedankt.

Grtz, thecutkiller

Bewerkt: door thecutkiller
Geplaatst:

Hallo iedereen.

Ik heb een cheat ingevoerd (op de pc versie van de game), dat mensen mij aanvallen (of dat ze elkaar aanvallen),

Maar hoe maak ik die cheat nu weer ongedaan?

Ik heb verschillende savegames, als ik speel op die savegame met die cheat blijven ze me aanvallen, maar als ik speel op een andere savegame zonder die cheat vallen ze me niet meer aan.

Weet iemand hoe ik dit kan fixen? miss ergens in de gamedata, of de savegame zelf?

Bedankt.

Grtz, thecutkiller

Hey,

De cheat fightfightfight kan niet ongedaan gemaakt worden. Daarom mag je eigenlijk nooit opslaan, na het invoeren van deze cheat. De enigste oplossing is verder spelen op een vroegere savegame (ik hoop dat je die hebt) en anders moet je helaas opnieuw beginnen.

Geplaatst:

Wat je ook kunt doen is een Savegame downloaden, op >>deze<< pagina staan er een aantal die je misschien wel kunt gebruiken. Zo hoef je niet alle missies weer opnieuw te spelen maar kun je gewoon verder gaan waar je was gebleven.

Geplaatst:

Als je van rellen houd, kan je effe ruzie maken met de gangs :cab:

Ik doe ook wel eens iets leuks: zes sterren politie krijgen en vervolgens

lekker crossen en aan de politie te ontsnapplen :*D

Anders kun je een sniper pakken/kopen en gaan sniperen met zes sterren of lekker mensen gedag

zeggen :sigaar: Zolang je maar ook dit doet: Naar de legerbasis gaan en dan lekker rondschieten.

(Dit kan je beter doen met een trainer :ch: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...