Jump to content

Nieuwe videokaart


qbdown

Recommended Posts

Hey , ik zoek een nieuwe videokaart en zag deze:

http://azerty.nl/0-971-280567/gainward-geforce-gtx-465-grafi.html

Het buget is ongeveer 200-300 euro, het moet GTA IV op maximum kunnen draaien zonder problemen ..

Mijn processor is een AMD Phenom II X4 955 @ 3.2ghz.Ik heb op het moment een ASUS EAH 5770 (1gb VRAM) en vraag me af of hij dan beter zal draaien?

Wat raden jullie me aan?

Bedankt

Bewerkt: door SilverShield
Link to comment
Delen op andere websites

nou, no chance denk ik dan zo, de HD5770 is inj staat gta4 maxed out te draaien op lage resoluties. Binnen dat budget vind je niks, al is mss de GTX460 wat voor jou.

De GTX465 zou ik sowieso niet nemen, die is langzamer dan de 5770 en ook nog eens overdreven duur.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wilde die eerst ook kopen maar werd afgereden omdat hij niet erg snel is wat ik je wel kan aan raden deze is de gtx 460 van 1 gb is 220 euro ofzo goede klokspeed en is goedkoper dan die andere van jouw

Bewerkt: door barter
Link to comment
Delen op andere websites

In plaats van een nieuwe kaart kopen, zou je ook eens de optie van overklokken kunnen onderzoeken. Zo kan je de FPS in GTA IV easy laten verhogen zonder dat je er extra geld aan hoeft uit te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...