MrIndependent Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 mijn ps3 controller wil niet meer opladen heb al 4 verschillende kabels geprobeerd wat te doen??
R-fl3x Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Leg eens je PS3 aan, steek de kabel in de USB poort van de Playstation en in de controller. gewoon blijven spelen tot hij zowat aan 2 streepjes zit van de 3
MrIndependent Geplaatst: 29 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Leg eens je PS3 aan, steek de kabel in de USB poort van de Playstation en in de controller. gewoon blijven spelen tot hij zowat aan 2 streepjes zit van de 3 dat is het nou slimmerd. dat doet ie niet meer. hij blijft snel knipperen en gaat niet meer opladen
R-fl3x Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Leg eens je PS3 aan, steek de kabel in de USB poort van de Playstation en in de controller. gewoon blijven spelen tot hij zowat aan 2 streepjes zit van de 3 dat is het nou slimmerd. dat doet ie niet meer. hij blijft snel knipperen en gaat niet meer opladen Blaas eens in de USB poort van de Playstation en v. de controller. Heb je hem al laten vallen, die controller?
MrIndependent Geplaatst: 29 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 (bewerkt) Leg eens je PS3 aan, steek de kabel in de USB poort van de Playstation en in de controller. gewoon blijven spelen tot hij zowat aan 2 streepjes zit van de 3 dat is het nou slimmerd. dat doet ie niet meer. hij blijft snel knipperen en gaat niet meer opladen Blaas eens in de USB poort van de Playstation en v. de controller. Heb je hem al laten vallen, die controller? ja een paar x. maar dat moet niks uitmaken. hij deed gisgeravond nog wel met opladen Bewerkt: 29 juli 2010 door MrIndependent
MidnightMayhem Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Dat maakt wél veel uit hoor. Stel nu dat het contactdraadje los zit, en gister zat hij nog aan elkaar. Ik veronderstel dat je je controller gister ergens op gelegd hebt, nadat je gedaan had met gamen. Door deze schok kan het draadje verbroken zijn en dus niet meer werken. Logica
MrIndependent Geplaatst: 1 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 is het niet mogelijk om mijn usb poort te verwisselen met die van een andere controller ? ik heb een "fake" dualshock 3 controller met een zendertje, alleen is helaas het zendertje kaduuk. en dan die hele usb over te zette op mijn echt dualshock?
Rullez Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 is het niet mogelijk om mijn usb poort te verwisselen met die van een andere controller ? ik heb een "fake" dualshock 3 controller met een zendertje, alleen is helaas het zendertje kaduuk. en dan die hele usb over te zette op mijn echt dualshock? Je USB poort zit vast aan de hele printplaat in je controller. Als je een beetje knap kan solderen moet dit gewoon kunnen. Heb je twee linkerhanden raad ik het je af.
BoerBanaan Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 (bewerkt) is het niet mogelijk om mijn usb poort te verwisselen met die van een andere controller ? ik heb een "fake" dualshock 3 controller met een zendertje, alleen is helaas het zendertje kaduuk. en dan die hele usb over te zette op mijn echt dualshock? Je USB poort zit vast aan de hele printplaat in je controller. Als je een beetje knap kan solderen moet dit gewoon kunnen. Heb je twee linkerhanden raad ik het je af. Als hij toch al kapot is kan hij het net zo goed proberen. Bewerkt: 6 augustus 2010 door BoerBanaan
Hayte Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Heb je al de leuke reset knop geprobeerd?
MrIndependent Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 ja die had ik al geprobeerd. werkt niet. batterij is nu echt op al stop ik hem in lader doet ie niks meer.
gta master 1 Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Ik zal zeggen: Draai hem eens open.
Visser23 Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Ik denk dat na een paar maanden de topicstarter wel een oplossing gevonden heeft.
Recommended Posts