Jump to content

Me eerste Vice txd werkje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi dit is mn eerste werkje op txdworkshop.

wat vinden jullie?

of is het geen topic waardig :cry:

ik heb het soiree outfit wit gemaakt en die 'sloffen' die je draagt gedicht

nb6f02.png

rate en tips?

Bewerkt: door d0nM0NTANA
Geplaatst:

Misschien kan het gedetailleerder, het is nu gewoon 1 kleur. Je kan geeneens onderscheid maken tussen broek en jasje.

Geplaatst:
Ik vind 'em best goed!

Doet me denken aan de Tuxedo in Liberty City Stories

8/10!

bedankt!

Misschien kan het gedetailleerder, het is nu gewoon 1 kleur. Je kan geeneens onderscheid maken tussen broek en jasje.

ja .. dat was me fout juist ;)

Geplaatst:

voor een eerste mod ziet het er echt goed uit

8.5/10

Het is niet meer dan een plaatje aanpassen. En zo'n klein plaatje kun je niet eens raten. En, aan alleen een cijfer geven heeft hij niks. Geef ook een reden waarom je een 8.5 hebt gegeven en geen 10.

Geplaatst:

8.5/10

Het is niet meer dan een plaatje aanpassen. En zo'n klein plaatje kun je niet eens raten. En, aan alleen een cijfer geven heeft hij niks. Geef ook een reden waarom je een 8.5 hebt gegeven en geen 10.

wat maakt het jou nou uit waarom ik er geen rede bij zet??

Geplaatst:

8.5/10

Zodat hj hem kan verbeteren. Hij toch commentaar. Aan een cijfer heeft hij niks. Van zijn 1e mod wil hij vast wel een goede mod maken. En je helpt hem niet door alleen te raten. Als je een 8.5 geeft en je zegt dat hij er goed uit ziet, wat ziet er minder uit zodat je geen 10 krijgt.

Geplaatst:

8.5/10

daar heb je ook wel gelijk in

Geplaatst:

8.5/10

daar heb je ook wel gelijk in

Een redene is handig om van te leren, je kunt dan mensen zeggen wat beter kan en daar heb je als modder veel meer aan dan alleen rates.

@d0nMONTANA: voor je eerste txd werkje is het natuurlijk niet slecht alleen wat dji-unit al zei kun je nauwlijk onderscheiding maken tussen jasje en broek, kijk op google rond voor tutorials en je kan proberen outfits met photoshop te maken.

Geplaatst:

Voor je eerste mod is het Helemaal niet slecht , maar probeer toch de volgende keer wat

meer aan de details te werken!

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...