d0nM0NTANA Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 (bewerkt) Hoi dit is mn eerste werkje op txdworkshop. wat vinden jullie? of is het geen topic waardig ik heb het soiree outfit wit gemaakt en die 'sloffen' die je draagt gedicht rate en tips? Bewerkt: 29 juli 2010 door d0nM0NTANA Reageren
R-fl3x Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Ik vind 'em best goed! Doet me denken aan de Tuxedo in Liberty City Stories 8/10! Reageren
Fezz Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Misschien kan het gedetailleerder, het is nu gewoon 1 kleur. Je kan geeneens onderscheid maken tussen broek en jasje. Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 29 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Ik vind 'em best goed!Doet me denken aan de Tuxedo in Liberty City Stories 8/10! bedankt! Misschien kan het gedetailleerder, het is nu gewoon 1 kleur. Je kan geeneens onderscheid maken tussen broek en jasje. ja .. dat was me fout juist Reageren
ajaxmaster Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 voor een eerste mod ziet het er echt goed uit 8.5/10 Reageren
Fezz Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 voor een eerste mod ziet het er echt goed uit 8.5/10 Het is niet meer dan een plaatje aanpassen. En zo'n klein plaatje kun je niet eens raten. En, aan alleen een cijfer geven heeft hij niks. Geef ook een reden waarom je een 8.5 hebt gegeven en geen 10. Reageren
ajaxmaster Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 voor een eerste mod ziet het er echt goed uit 8.5/10 Het is niet meer dan een plaatje aanpassen. En zo'n klein plaatje kun je niet eens raten. En, aan alleen een cijfer geven heeft hij niks. Geef ook een reden waarom je een 8.5 hebt gegeven en geen 10. wat maakt het jou nou uit waarom ik er geen rede bij zet?? Reageren
Fezz Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 voor een eerste mod ziet het er echt goed uit 8.5/10 Het is niet meer dan een plaatje aanpassen. En zo'n klein plaatje kun je niet eens raten. En, aan alleen een cijfer geven heeft hij niks. Geef ook een reden waarom je een 8.5 hebt gegeven en geen 10. wat maakt het jou nou uit waarom ik er geen rede bij zet?? Zodat hj hem kan verbeteren. Hij toch commentaar. Aan een cijfer heeft hij niks. Van zijn 1e mod wil hij vast wel een goede mod maken. En je helpt hem niet door alleen te raten. Als je een 8.5 geeft en je zegt dat hij er goed uit ziet, wat ziet er minder uit zodat je geen 10 krijgt. Reageren
ajaxmaster Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 voor een eerste mod ziet het er echt goed uit 8.5/10 Het is niet meer dan een plaatje aanpassen. En zo'n klein plaatje kun je niet eens raten. En, aan alleen een cijfer geven heeft hij niks. Geef ook een reden waarom je een 8.5 hebt gegeven en geen 10. wat maakt het jou nou uit waarom ik er geen rede bij zet?? daar heb je ook wel gelijk in Reageren
danny18 Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 voor een eerste mod ziet het er echt goed uit 8.5/10 Het is niet meer dan een plaatje aanpassen. En zo'n klein plaatje kun je niet eens raten. En, aan alleen een cijfer geven heeft hij niks. Geef ook een reden waarom je een 8.5 hebt gegeven en geen 10. wat maakt het jou nou uit waarom ik er geen rede bij zet?? daar heb je ook wel gelijk in Een redene is handig om van te leren, je kunt dan mensen zeggen wat beter kan en daar heb je als modder veel meer aan dan alleen rates. @d0nMONTANA: voor je eerste txd werkje is het natuurlijk niet slecht alleen wat dji-unit al zei kun je nauwlijk onderscheiding maken tussen jasje en broek, kijk op google rond voor tutorials en je kan proberen outfits met photoshop te maken. Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 daar heb ik wat aan ty Reageren
Smithie Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Voor je eerste mod is het Helemaal niet slecht , maar probeer toch de volgende keer wat meer aan de details te werken! Reageren
Ndsworld Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Goed voor je eerste keer 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.