Jump to content

is mijn laptop goed genoeg


GTASAgam3r

Recommended Posts

ik wil eens vragen mijn laptop gta 4 kan draaien want die kan zonder problemen San Andreas op very high laten draaien

ATI Mobility Radeon HD 4650

Intel Centrino 2 Dual Core 2.60 GhZ

Windows Vista

3 GB RAM

Ik weet niet waar ik meer info kan vinden van mijn laptop

EDIT: sorry ik heb intel core 2duo P7350

Bewerkt: door GTASAgam3r
Link to comment
Delen op andere websites

De game-o-meter en Can U Run It zegt dat goed moest draaien op low /medium en ik weet het wel het is niet altijd goed maar ik heb het vergeleken met de systeem eisen dus ik denk dat het gaat lukken

Bewerkt: door GTASAgam3r
Link to comment
Delen op andere websites

De game-o-meter en Can U Run It zegt dat goed moest draaien op low /medium en ik weet het wel het is niet altijd goed maar ik heb het vergeleken met de systeem eisen dus ik denk dat het gaat lukken

Low moet je sowieso niet pakken, dan zie je sommige huizen en zweef je:

2129t9g.jpg

P.S = Gebruik Flitskikkers infotool

Bewerkt: door grandtheftauto...
Link to comment
Delen op andere websites

De game-o-meter en Can U Run It zegt dat goed moest draaien op low /medium en ik weet het wel het is niet altijd goed maar ik heb het vergeleken met de systeem eisen dus ik denk dat het gaat lukken

Low moet je sowieso niet pakken, dan zie je sommige huizen en zweef je:

2129t9g.jpg

P.S = Gebruik Flitskikkers infotool

ik heb nu mijn info over de laptop waar kan ik zien dat die goed genoeg is voor gta 4

EDIT:Ik voldoe aan de minimale systeem eisen ik ga zondag lekker GTA 4 kopen en gebeurt dat bij iedereen als die op low zet

Bewerkt: door GTASAgam3r
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu mijn info over de laptop waar kan ik zien dat die goed genoeg is voor gta 4

EDIT:Ik voldoe aan de minimale systeem eisen ik ga zondag lekker GTA 4 kopen en gebeurt dat bij iedereen als die op low zet

Neen, dit gebeurt niet bij iedereen die op low speelt.

De videokaart kan het spel aan (klik) maar de processor zal toch wel moeilijk doen, aangezien die slechts op 2GHz draait. Ik denk dat het niet de moeite is om GTA IV te kopen want met die laptop zal het er niet uitzien, zal het een lage framerate hebben en is er een grote kans dat je hetzelfde probleem hebt als die screen die je een paar posts hierboven ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu mijn info over de laptop waar kan ik zien dat die goed genoeg is voor gta 4

EDIT:Ik voldoe aan de minimale systeem eisen ik ga zondag lekker GTA 4 kopen en gebeurt dat bij iedereen als die op low zet

Neen, dit gebeurt niet bij iedereen die op low speelt.

De videokaart kan het spel aan (klik) maar de processor zal toch wel moeilijk doen, aangezien die slechts op 2GHz draait. Ik denk dat het niet de moeite is om GTA IV te kopen want met die laptop zal het er niet uitzien, zal het een lage framerate hebben en is er een grote kans dat je hetzelfde probleem hebt als die screen die je een paar posts hierboven ziet.

maar bij san andreas zijn de aanbevolen systeem eisen 1.8 GhZ en ik zit die toch nu op very high te spelen

Link to comment
Delen op andere websites

ja, san andreas is ook een spel dat veel minder eist en 5 jaar oud is...

Jij gaat dit spel niet draaien, hij mag dan aan de specificaties voldoen, het is wel een laptop en laptop hardware is altijd trager dan gelijkwaardige desktop hardware

Link to comment
Delen op andere websites

Low moet je sowieso niet pakken, dan zie je sommige huizen en zweef je:

2129t9g.jpg

P.S = Gebruik Flitskikkers infotool

Wie zegt dat je Low niet moet pakken? Dat je sommige huizen niet ziet en je zweeft, dan lijkt het mij duidelijk dat je hebt geklooit met je objecten of je pc kan het spel simpelweg niet aan. Dusehhh... ik ga ff GTA IV speler met mijn uberpc en dan zweef ik wel zoals bij Super Mario Galaxy. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...