Deluxo Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 Goedemiddag luitjes, Jaja, ik ben op zoek naar een fatsoenlijk mobiel, nadat mijn N73 aan het versleten is. Ik heb het budget van 150-200 euro. Ik ga echt tot de 300 maximum. Voor mij is een mobiel om te spelen, muziek te luisteren en internet in je hand te hebben, een handheld dus eigenlijk. Het mobiel moet Wi-Fi, Bluetooth en een microSD reader. En het moet een fatsoenlijk touchscreen hebben. Graag niet komen zeuren met een Samsung Star, die heeft een fluttouchscreen. Barst maar los. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Samsung Jet, iemand die niet tevreden was van zijn Star was van de Jet wél tevreden. 250 euro en het voldoet aan al jouw eisen. Reageren
Kryziek Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 http://tweakers.net/pricewatch/242147/samsung-s8000-jet-zwart.html#tab:prices Zoals je kunt zien is de Jet er al voor minder dan 200. dus precies binnen busget. Reageren
Deluxo Geplaatst: 1 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Ik dacht zelf aan een Samsung Galaxy Apollo I5800. Lijkt me prima aan mijn eisen te voldoen en 60 euro over mijn budget gaan, want ik ga hem namelijk halen (nee, niet bestellen) bij Dixons. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.