Soulreaver Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 Even een vraag. Ik heb little big planet maar de code op het doosje is buitenlands heel raar en zo dus ik kan niets kopen ervoor op mijn Nederlandse account. Ik had eerst dus een Engels account aan gemaakt en daar zon gratis pakje gedownload dat werkte dus en ik had die ook gewoon op mijn Nederlandse psn account nu dus mijn vraag. Als ik een psn card van 20 euro ga kopen en ik zet die op mijn Engelse account kan ik dan ook met mijn Nederlandse psn betalen aangezien het de zelfde playstation is zo niet als ik dan expansion packs koop voor dingen werken die dan gewoon op Nederlandse versies van de spellen? Als dit verkeerde onderdeel is dan . Reageren
paul007 Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 (bewerkt) Je PSN voucher-code van €20 kan natuurlijk niet geactiveerd worden op je Engelse account. Daar betalen ze immers met ponden of dollars. Bewerkt: 30 juli 2010 door paul007 Reageren
Dakendak Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 Dollars?! , dat kan toch niet. En het ging zoiezo niet gaan, je kan geen geld activeren dat geld voo twee PSN-accounts. Reageren
paul007 Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 Ik weet niet wat jij bedoeld hoor maar in Amerika betalen ze toch echt met dollars en dus ook in de Amerikaanse PSN-Store. Reageren
Dakendak Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Maar hij had het over de Engelse Store? Reageren
paul007 Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Oops pardon mijn fout. Ik relateerde "Engels" even aan de Engelse taal waarbij ik dus ook aan Amerika dacht. Mijn fout! Cheers paul007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.