Mr-Triple-X Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 Hoihoi, ik wist niet waar ik dit anders kon posten, dus post ik het maar hier. Hoe kan je muziek vanaf je laptop/desktop op je PS3 zetten? Alvast bedankt. Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 Volgens mij kan dit gewoon met een USB stick. In neem aan dat die USB porten er niet voor jan met de korte achternaam op zitten. Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 30 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 Volgens mij kan dit gewoon met een USB stick. In neem aan dat die USB porten er niet voor jan met de korte achternaam op zitten. Ja, daar dacht ik al aan maar wist 't niet zeker. Bedankt. Hmm zit weer met een probleempje. Ik heb dus via www.mediaconverter.org een bestand van youtube gedownload en via Windows Media Player kon ik het liedje perfect beluisteren. Ik zette het daarna op een USB stick en als ik de USB in mijn PS3 doet, kan hij geen track vinden. Somebody who knows what to do? >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Reageren
ricovs Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 Hmm zit weer met een probleempje. Ik heb dus via www.mediaconverter.org een bestand van youtube gedownload en via Windows Media Player kon ik het liedje perfect beluisteren. Ik zette het daarna op een USB stick en als ik de USB in mijn PS3 doet, kan hij geen track vinden. Somebody who knows what to do? druk op driehoekje en dan op alles weergeven en dan hoort het erbij te staan groeten, Ricovs Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 Waarschijnlijk is het dan geen MP3 bestand. Reageren
Thundercover Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 Verplaatst naar Consoles & Game Events. Reageren
Zaahed Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 (bewerkt) Je kan het ook naar je PS3 streamen en dan naar je HDD kopiëren. Dit kan met een programma bijvoorbeeld Vuze. Hiermee kan je bestanden naar je PS3 streamen. Als het een file is dat Playstation 3 niet ondersteunt dan verandert hij het automatisch naar een file die PS3 wel ondersteunt. Ik doe dat met films maar misschien dat het ook met muziek werkt. Bewerkt: 31 juli 2010 door Zaahed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.