Jump to content

Installatie probleem GTA4

llllllllll

Recommended Posts

hallo, ik heb gta4 eindelijk weer gevonden :dans: MAAR HIJ DOET HET NIET!!

hij geeft tijdens de installatie aan dat data2.cab beschadigd is, schoonmaken heeft geen zin

al geprobeerd.

is het mogelijk dat iemand met GTA4 mij een e-mail stuurt met dit winrar bestand DATA2?

want de hele map DATA2 is naar de K***E

Delen op andere websites

Nee, je DVD is beschadigd en je zal er mee naar de winkel moeten. En niemand gaat je data2.cab sturen, als je slim geweest zou zijn zou je weten dat die 6.70GB is, niemand die daar moeite voor gaat doen.

Delen op andere websites

Nee, je DVD is beschadigd en je zal er mee naar de winkel moeten. En niemand gaat je data2.cab sturen, als je slim geweest zou zijn zou je weten dat die 6.70GB is, niemand die daar moeite voor gaat doen.

Ja, en dan :

sta je bij de winkel: Nou, mij dvd is beschadigd! ik wil hem ruilen!

dat gaat leeker zeg, rockstar games bellen gaat ook niet helpen, al geprobeerd (nou ja mn vader dan)

Delen op andere websites

Wie heeft gezegd dat je hem moet ruilen? Je kan anders hem ook polijsten of je leent hem van een vriend/bekende/whatever.

tja, niemand die IK ken heeft GTA4 (jah op de console :puh:)

en met polijsten heb je 1 op de zoveel kans dat ie het doet

Bewerkt: door llllllllll
Delen op andere websites

• 4 weken later...

Ik zit persoonlijk ook met dit probleem.

Geeft aan dat data2 beschadigd is.

Heb ook al via R* bekeken wat gedaan kon worden,

heb bericht gekregen maar dat werkt ook niet.

Ik ben altijd voorzichtig geweest met dit spel, heb er zelfs een apart plek voor(samen met CoD5)

doe ze altijd weer terug in de hoes en kan dus garanderen dat ik niets te maken heb met het kapotmaken ervan.

Misschien dat mijn computer hem zelf kapot maakt ofzo, heb wel vaker gerommel met dat ding.

Is er echt geen manier om daar iets aan te doen?

of een gratis volledige download ergens(normaal illegaal maar ik heb het spel ja toch?)

Heb geen zin om daar weer geld aan te besteden, heb ook al 4 cds van Gta SA liggen enzo. dus das allemaal dikke rommel

Delen op andere websites

Als je een serial ding hebt is het volledig legaal om GTA IV te downloaden. Als je maar geen cracks enz. gebruikt zou je online moeten mogen. Hier mogen wij alleen geen hulp mee bieden, omdat dit tegen de regels is van het forum.

Delen op andere websites

Als je een serial ding hebt is het volledig legaal om GTA IV te downloaden. Als je maar geen cracks enz. gebruikt zou je online moeten mogen. Hier mogen wij alleen geen hulp mee bieden, omdat dit tegen de regels is van het forum.

Ik heb alles nog, is het mogelijk om via een pm dan de download plek te sturen ofzo?

Ben momenteel wat verveeld, zou niet weten welk spel ik moet gaan spelen.

(Heb een paar spelen die ik doe, maar elke 10 min wissel ik weer van spel omdat ik het zat ben)

Zou graag Gta4 weer gaan spelen, heb het nooit volledig kunnen spelen omdat toen ik ver was de PC kapot ging...(alweer...)

Desnoods kan ik een foto maken om te laten zien dat ik de game ook echt bezit!

Wel logisch dat het forum dat niet toe laat! ben zelf ook iemand die altijd de echte uit winkel haalt ipv gratis download ofzo, alleen maar slecht voor game industrie.

(zoals je wel kunt zien aangezien ik Gta SA 4x gekocht heb hypocrite.gif )

Zou in elk geval fantastisch zijn!

Delen op andere websites

Ik heb de srie code, dus het is dan legaal als ik m download en ga spelen met die CD?

(als dat kan)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...