Arne Bruylants Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 Deze vraag klinkt waarschijnlijk heel vreemd maar ik hoop toch dat iemand mij kan helpen. Ik veronderstel dat het mogelijk is om de gravitatie in het spel te wijzigen, door in bepaalde spelbestanden een aantal waarden te verhogen of te verlagen. Bedoeling is om CJ in de lucht te laten wandelen en auto's te laten zweven, zonder cheats te gebruiken. Weet er iemand welke spelbestanden ik hiervoor moet aanpassen? Hartelijk dank! Reageren
Velaro Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 (bewerkt) Deze vraag klinkt waarschijnlijk heel vreemd maar ik hoop toch dat iemand mij kan helpen. Ik veronderstel dat het mogelijk is om de gravitatie in het spel te wijzigen, door in bepaalde spelbestanden een aantal waarden te verhogen of te verlagen. Bedoeling is om CJ in de lucht te laten wandelen en auto's te laten zweven, zonder cheats te gebruiken. Weet er iemand welke spelbestanden ik hiervoor moet aanpassen? Hartelijk dank! Deze trainer maakt het mogelijk. Start de trainer op en druk op Launch. Dan kan je de zwaartekracht veranderen met decrease gravity en increase gravity, beiden te vinden onder het tabblad another. Veel plezier! Bewerkt: 30 juli 2010 door Velaro Reageren
Arne Bruylants Geplaatst: 30 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 Deze vraag klinkt waarschijnlijk heel vreemd maar ik hoop toch dat iemand mij kan helpen. Ik veronderstel dat het mogelijk is om de gravitatie in het spel te wijzigen, door in bepaalde spelbestanden een aantal waarden te verhogen of te verlagen. Bedoeling is om CJ in de lucht te laten wandelen en auto's te laten zweven, zonder cheats te gebruiken. Weet er iemand welke spelbestanden ik hiervoor moet aanpassen? Hartelijk dank! Deze trainer maakt het mogelijk. Start de trainer op en druk op Launch. Dan kan je de zwaartekracht veranderen met decrease gravity en increase gravity, beiden te vinden onder het tabblad another. Veel plezier! Het was weer te denken. Al die cheats werken, behalve die voor de gravity. Er gebeurt helemaal niets wanneer ik die toetsencombinatie Tab + [ indruk. Reageren
Velaro Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 Het was weer te denken. Al die cheats werken, behalve die voor de gravity. Er gebeurt helemaal niets wanneer ik die toetsencombinatie Tab + [ indruk. Probeer eens een andere toetsencombinatie. Om die te veranderen, dubbelklik je op de huidige toetsencombinatie. Verander ook 20% naar een hoger procent. Hopelijk werkt het nu. Reageren
Basssss Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Als je zeker wilt weten of de graviti anders is, laat CJ springen. Als hij grotere (of kleinere) sprongen maakt, is de graviti veranderd. Reageren
.Timothy Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Dit soort vragen horen in de Modding fora thuis, bij deze verplaatst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.