Arne Bruylants Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Ik heb bij de algemene onderwerpen al eens de vraag gesteld hoe ik CJ in de lucht kan laten wandelen en voertuigen kan laten zweven door de gravitatie te wijzigen. Men heeft mij toen de SA crazy trainer aangeraden maar om één of andere reden werkt die increase/decrease gravity cheat niet bij mij, ook niet met andere toetsencombinaties. Daarom wil ik het nu op een andere manier proberen nl. door het handling.cfg-bestand te bewerken. Maar welke waarden moet ik aanpassen om de gravitatie te veranderen?
Crypteq Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Ik heb bij de algemene onderwerpen al eens de vraag gesteld hoe ik CJ in de lucht kan laten wandelen en voertuigen kan laten zweven door de gravitatie te wijzigen. Men heeft mij toen de SA crazy trainer aangeraden maar om één of andere reden werkt die increase/decrease gravity cheat niet bij mij, ook niet met andere toetsencombinaties. Daarom wil ik het nu op een andere manier proberen nl. door het handling.cfg-bestand te bewerken. Maar welke waarden moet ik aanpassen om de gravitatie te veranderen? De gravity is hard-coded in GTA SA. echter kan je die wel wijzigen door met een trainer of een script. De handling.cfg die bevat alleen de gegevens van de voertuigen. zoals: snelheid, remkracht enz. Hier kan je de zwaartekracht niet in veranderen. Als je een trainer gebruikt dan moet die trainer wel overeenkomen met de versie van je GTA SA. Dus de vraag is welke versie van SA heb je? (kan je zien rechtsonder in het hoofdmenu)
Arne Bruylants Geplaatst: 31 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Ik heb bij de algemene onderwerpen al eens de vraag gesteld hoe ik CJ in de lucht kan laten wandelen en voertuigen kan laten zweven door de gravitatie te wijzigen. Men heeft mij toen de SA crazy trainer aangeraden maar om één of andere reden werkt die increase/decrease gravity cheat niet bij mij, ook niet met andere toetsencombinaties. Daarom wil ik het nu op een andere manier proberen nl. door het handling.cfg-bestand te bewerken. Maar welke waarden moet ik aanpassen om de gravitatie te veranderen? De gravity is hard-coded in GTA SA. echter kan je die wel wijzigen door met een trainer of een script. De handling.cfg die bevat alleen de gegevens van de voertuigen. zoals: snelheid, remkracht enz. Hier kan je de zwaartekracht niet in veranderen. Als je een trainer gebruikt dan moet die trainer wel overeenkomen met de versie van je GTA SA. Dus de vraag is welke versie van SA heb je? (kan je zien rechtsonder in het hoofdmenu) Versie 1.01
Beagle Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Graag in je andere topic verder gaan.
Recommended Posts