djcas Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 (bewerkt) Ik heb deze bestanden niet zelf gemaakt! Ik heb ze enkel op de juiste plaats gezet zodat jullie geen problemen zouden hebben met het spelen van gta sa met CLEO, of op SA:MP. Er zit ook een backup bij. De mappen: ORIGINAL PATCHED SAMP CLEO CLEO+SAMP patched: zelfde als original maar dan gepatched samp: zelfde als patched + samp <-- samp 0.3a cleo: zelfde als patched + CLEO cleo+samp: zelfde als patched + CLEO + SA:MP <-- samp 0.3a - GEBRUIK GEEN CLEO SCRIPTS DIE WAPENS GEVEN BEHALVE OP CHEAT SERVERS wil je gewoon samp spelen? pak dan de cleo+samp map maar verwijder alle .cs .s .cm scripts Installatie: 1. verwijder alle bestanden uit je gta sa map (NIET DE MAPPEN) 2. Kopieer de bestanden uit de gewenste map (eerst uitpakken natuurlijk) 3. Plak de bestanden in de gta sa map 4. OMG je hebt gedaan, spelen maar! Ik heb zelf een v2 van GTA SA, nog niet getest op v1 Heb je windows vista of 7? voer gta sa dan uit als administrator (rechter muisklik + uitvoeren als administrator) DOWNLOAD: Bestand is te groot voor op gtaforum.nl dus megaupload(kon nog niet in 1 bestand) : CLEO ORIGINAL PATCHED CLEO+SAMP broken link? send me pm HAVE FUN Bewerkt: 1 augustus 2010 door djcas Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Sinds je zegt dat er no-cd cracks bij zitten wat dus illigaal is, is het niet toegestaan om deze op dit forum te zetten. Je kan wel zeggen dat het voor mensen is die krassen hebben maar er zullen er bij zijn die het voor andere illigale doeleinden gaan gebruiken. Reageren
djcas Geplaatst: 31 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Sinds je zegt dat er no-cd cracks bij zitten wat dus illigaal is, is het niet toegestaan om deze op dit forum te zetten. Je kan wel zeggen dat het voor mensen is die krassen hebben maar er zullen er bij zijn die het voor andere illigale doeleinden gaan gebruiken. voor CLEO (voor v2) is er een andere exe nodig die ik gevonden heb op de site van sannybuilder en dat is tevens een no-cd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.