djhardorff Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 (bewerkt) Hallo ik wil gewoon cheats gebruiken op IV maar weet dat dat achievements(weet niet egt hoe je het spelt) blockt nou heb ik daar over een vraag.... in missies zitten ook achievements stel nou die zijn geblockt kan ik dan gewoon de missie hale of blockt dat ook de missie? alvast bedankt voor de antwoorden! Gr DJ (graag zo snel mogelijk antwoorden want ga deze zondag op vakantie!) Bewerkt: 31 juli 2010 door djhardorff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PorZ19 Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 Naar mijn weten, kan je de missie's gewoon halen, maar de Achieventens die worden geblokt, zijn niet missie gebonden. dus dat moet geen probleem zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djhardorff Geplaatst: 31 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 oke dan bedankt voor het snelle antwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 Als je eventueel deze archievements wilt halen dan kan je gewoon een nieuwe savegame starten, je oude archievements die je al gehaald hebt moet je dan niet meer terug halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 Hier kan je zien welke cheats welke achievements blokkeren, en hier kan je zien welke achievements missie-gerelateerd zijn en welke niet. En dan is het resultaat dus, dat je met cheaten geen missie-gerelateerde achievements kan blokkeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.