Xababa Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 Hallo, ik ben Xababa en ik ben van plan een GTA te kopen voor mijn PS3. Ik twijfel ontzettend hard tussen twee GTA's, die zijn zoals je in de titel al hebt kunnen lezen GTA IV of GTA: Episodes from Liberty Cit. Welke raad je aan? Waarom? Wat is er beter aan de ene dan aan de andere? Alvast bedankt voor een eventuele antwoord. Groeten xababa. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xababa Geplaatst: 31 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 Kan iemand antwoorden AUB want het is zeer dringend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PorZ19 Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 ik zeg persoonlijk, als je echt GTA IV wil begrijpen zou je gewoon met GTA IV. moeten beginnen een groot voordeel is vind ik, dat een grote verhaallijn hebt dan in EfLC. maar EfLC, is wat uitgebreider, met andere dingen. zoals Wapens, Voertuigen en dingen om te doen en je hebt 2 Verschillende Verhaallijnen dus je ziet GTA IV van uit 2 Verschillende Personen. maar de keus is echt aan jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xababa Geplaatst: 31 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 ik zeg persoonlijk, als je echt GTA IV wil begrijpen zou je gewoon met GTA IV. moeten beginnen een groot voordeel is vind ik, dat een grote verhaallijn hebt dan in EfLC. maar EfLC, is wat uitgebreider, met andere dingen. zoals Wapens, Voertuigen en dingen om te doen en je hebt 2 Verschillende Verhaallijnen dus je ziet GTA IV van uit 2 Verschillende Personen. maar de keus is echt aan jou. Maar zijn beiden verhaallijnen in EFLC even goed als GTA IV op zich? Of is GTA IV beter? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xababa Geplaatst: 31 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 Een antwoord is dringend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 Hallo, er zit maar een half uur tussen. Een beetje rustig aan. De verhaallijn van de Episodes is korter dan die van IV, maar het zijn wel leuke en moeilijke missies. Koop ze allebei, dan snap je de verhaallijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 (bewerkt) ik zeg persoonlijk, als je echt GTA IV wil begrijpen zou je gewoon met GTA IV. moeten beginnen een groot voordeel is vind ik, dat een grote verhaallijn hebt dan in EfLC. maar EfLC, is wat uitgebreider, met andere dingen. zoals Wapens, Voertuigen en dingen om te doen en je hebt 2 Verschillende Verhaallijnen dus je ziet GTA IV van uit 2 Verschillende Personen. maar de keus is echt aan jou. Maar zijn beiden verhaallijnen in EFLC even goed als GTA IV op zich? Of is GTA IV beter? De verhaallijn van GTAIV is groter. En je zal meer game-uren hebben bij IV dan bij EFLC. Bewerkt: 31 juli 2010 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xababa Geplaatst: 31 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 ik zeg persoonlijk, als je echt GTA IV wil begrijpen zou je gewoon met GTA IV. moeten beginnen een groot voordeel is vind ik, dat een grote verhaallijn hebt dan in EfLC. maar EfLC, is wat uitgebreider, met andere dingen. zoals Wapens, Voertuigen en dingen om te doen en je hebt 2 Verschillende Verhaallijnen dus je ziet GTA IV van uit 2 Verschillende Personen. maar de keus is echt aan jou. Maar zijn beiden verhaallijnen in EFLC even goed als GTA IV op zich? Of is GTA IV beter? De verhaallijn van GTAIV is groter. En je zal meer game-uren hebben bij IV dan bij EFLC. Ja oké, maar wat is het best qua speelruimte (groote van de stad) en mogelijkheden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 Ik zal beginnen met GTA IV, dan zie je wat er aan de handis tussen die 3 delen. GTA IV heeft meer missie's en wat leuke multiplayer games, absoluut het geld waard! Daarna probeer je GTA ELC kopen, als je de missie's over de diamanten doet dan snap je wat meer over de vehaal ! MVG. Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xababa Geplaatst: 31 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 Bedankt allemaal voor jullie antwoorden. Maar ik zou eigenlijk nog 1 ding weten. Wat is het best qua grootte van de stad en mogelijkheden. Kan je meer doen op GTA IV of op EFLC? Bijvoorbeeld als je gewoon vrij wilt spelen een geen missie's wilt spelen. Wat is dan het best? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 In EFLC kun je geen Kledingzaken bezoeken, maar wel armpje drukken, kaarten, in nachtclubs dansen en bewaken. In EFLC heb je meer te doen, ik GTA IV heb je de storyline. Als je geen zin hebt in de storyline, kun je in GTA IV in het begin nog niet overal naar toe, bij EFLC wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xababa Geplaatst: 31 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 Waarin ik meer zin heb is gewoon wat vrij spelen en af en toe missie's doen. Is EFLC of IV dan aan te raden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 Dan zou ik EFLC doen. Of allebei. Ik heb ze allebei. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 Waarin ik meer zin heb is gewoon wat vrij spelen en af en toe missie's doen. Is EFLC of IV dan aan te raden? Dan raad ik EfLC aan, hier heb je een parachute... en natuurlij kde extra voertuigen en wapens . Toch zou je het beste eerst IV kopen maar ja... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2010 (bewerkt) Bedankt allemaal voor jullie antwoorden. Maar ik zou eigenlijk nog 1 ding weten. Wat is het best qua grootte van de stad en mogelijkheden. Kan je meer doen op GTA IV of op EFLC? Bijvoorbeeld als je gewoon vrij wilt spelen een geen missie's wilt spelen. Wat is dan het best? GTA EFLC Kwa vrij spellen is er niet zo veel verschil(wel is de Multiplayer best wel anders), je kan mini games doen, Uitgaan met vrienden en je kan hun hulp gebruiken als je vaak genoeg wat met ze hebt gedaan GTA BGT: kan je dansen-->Zo krijg je een dame(Kan neit bij GTA damand and lost), bewakertje spellen GTA L&D: Je kan gang war doen, racen(motor), bevat eigenlijk minder dan GTA IV en GTA BGT om te doen (vind ik dan). MVG. Kratod Bewerkt: 31 juli 2010 door Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.