Jump to content

low-end pc nodig


GTASAgam3r

Recommended Posts

hallo mensenik wil zo graag een pc hebben die gta 4 kan draaien dus hier zijn mijn eisen ik ben niet goed om te kijken of de proccesor en video kaart samen gaan

Budget:650 euro

Doel:Gta 4 op low draaien

Desktop of laptop:maakt niet uit

merk pc of samengesteld: maakt niet uit(als het een merk pc is dan liefst dell

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zo als Azerty of Alternate:door een bedrijf anders gaat het fout :bonk:

kom maar op met die pc´s

Bewerkt: door GTASAgam3r
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTASAgam3r

    20

  • Woody268

    17

  • wesley123

    3

  • Kryziek

    3

nope, want ik kan niet binnen het budget blijven :puh:. Ik raad je aan om even een dagje of 2 te wachten dan hebben de experts het topic gezien en wss al iets samengestelt.

jammer want ik heb die 2 dagen niks te doen (alleen dag en nacht op san andreas zitten)

Link to comment
Delen op andere websites

nope, want ik kan niet binnen het budget blijven :puh:. Ik raad je aan om even een dagje of 2 te wachten dan hebben de experts het topic gezien en wss al iets samengestelt.

jammer want ik heb die 2 dagen niks te doen (alleen dag en nacht op san andreas zitten)

instaleer dan wat mods voor sa zoals gta alien city of sa-mp tenzij je deze all hebt natuurlijk

Link to comment
Delen op andere websites

Idd ik heb een pc van 200 euro zelfbouw enzo

En die kan fallout 3 op zn hoogste met aleen shadows op medium zonder lagg ^^

Dus ik zou ff w8en voordat je je geld gaat wasten tot er wat meer mensen zijn die pc hebben samengesteld

Link to comment
Delen op andere websites

nope, want ik kan niet binnen het budget blijven :puh:. Ik raad je aan om even een dagje of 2 te wachten dan hebben de experts het topic gezien en wss al iets samengestelt.

jammer want ik heb die 2 dagen niks te doen (alleen dag en nacht op san andreas zitten)

instaleer dan wat mods voor sa zoals gta alien city of sa-mp tenzij je deze all hebt natuurlijk

ik heb crips vs bloods dan ben ik een crip en ballas de bloods

Link to comment
Delen op andere websites

Idd ik heb een pc van 200 euro zelfbouw enzo

En die kan fallout 3 op zn hoogste met aleen shadows op medium zonder lagg ^^

Dus ik zou ff w8en voordat je je geld gaat wasten tot er wat meer mensen zijn die pc hebben samengesteld

omfg zei je nou 200 euro

EDIT: sorry voor dubbel posten

Bewerkt: door GTASAgam3r
Link to comment
Delen op andere websites

Idd ik heb een pc van 200 euro zelfbouw enzo

En die kan fallout 3 op zn hoogste met aleen shadows op medium zonder lagg ^^

Dus ik zou ff w8en voordat je je geld gaat wasten tot er wat meer mensen zijn die pc hebben samengesteld

En wat voor samenstelling heb jij dan gekocht? Een complete pc voor 200 euro lijkt me sterk, hier koop je net een fatsoenlijke processor en een half moederbord voor.

Link to comment
Delen op andere websites

nope, want ik kan niet binnen het budget blijven :puh:. Ik raad je aan om even een dagje of 2 te wachten dan hebben de experts het topic gezien en wss al iets samengestelt.

jammer want ik heb die 2 dagen niks te doen (alleen dag en nacht op san andreas zitten)

instaleer dan wat mods voor sa zoals gta alien city of sa-mp tenzij je deze all hebt natuurlijk

waar download je gta alien city

Link to comment
Delen op andere websites

Oké miss hebben ze wel gelijk dat het veel te duur is daarom wil ik nog eens proberen te helpen en heb ik een pc samengestelt voor jou. er staat wel nog geen besturings systeem op want dat moet jij maar kiezen welke windows jij wilt ofzo.. <BR><BR>de pc kost maar <STRONG><U>438,47</U></STRONG> € als dat nie een pak minder is dan vorige keer (lager geraakt ik bijna niet) <BR><BR>pc: <A href="http://www.alternate.nl/html/pcbuilder/detailView.html?artNo=YQBMM2&all=true&class=os&cn=3&cmd=remove&tn=BUILDERS">klik<BR></A>en hopelijk is dit wel goed <BR><BR>MVG,<BR>woody

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...