Jump to content

low-end pc nodig


GTASAgam3r

Recommended Posts

erg leuk, maar hoe wou je die pc draaiende krijgen zonder voeding?

EDIT: en een budget van 650 maar dan iets voor 460 samenstellen? je kunt nog 150 besteden, dat zou ik aan een Phenom x4 doen en een betere grafische kaart.

woops vergeten bloos.gif (tja oud worden hé puh2.gif )

ff aanpassen icon_mrgreen.gif

edit: heb even het lijstje aangepast... heb het goedkopere geheugen er bij gezet en ook die processor dat wesley zegde erbij gezet (maar da oude staat er ook nog bij je moet zelf maar weten welke je wilt gebruiken smile3.gif

link: >klik<

liefst die 2 core de rest hou ik nog over om later up te graden ^_^

EDIT:nu heb ik toch liever die 4 core

Bewerkt: door GTASAgam3r
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTASAgam3r

    20

  • Woody268

    17

  • wesley123

    3

  • Kryziek

    3

Heb je nou een OS (Windows 7) nodig of niet? Ik zal het bestaand systeem even veranderen, met een ander HDD, ander moederbord, en een veel betere grafische kaart.

=1&product[232977]=1&product[253352]=1&product[246333]=1&product[257986]=1&product[260663]=1&product[234412]=1&product[260610]=1&product[251552]=1"]Klik

Meer HDD ruimte en een snellere, goedkoper moederbord, en een 5770.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, was me niet opgevallen. Ik had gewoon de oude gepakt en daar wat aan toegevoegd.

@TS'er; wat wil je, Windows 7 kopen of ergens anders vandaan halen? Als je hem "ergens anders" vandaan haalt kan je nog wat extra geld spenderen aan je pc. Ik adviseer dan om een betere kast te kopen, waardoor je een groter moederbord kan kopen en een betere koeler, zodat je kan gaan overclocken. Wil je niet gaan overclocken (dwz, de kloksnelheid van je processor verhogen, dus sneller maken), dan zou je er een betere grafische kaart in kunnen stoppen, zoals de 460.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...