Jump to content

AdBlock Plus


wesley123

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik was aan het kijken voor widgets, voor Firefox heb je namelijk zoiets als AdBlock Plus.

Nu is de vraag of er ook zoiets is voor opera?

Alvast bedankt

P.S. En nee, ik ga geen Firefox gebruiken :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom gebruik je geen Firefox? Als je het goed instelt is het hartstikke stoer.

Opera heeft geen add-ons, maar wel een paar plug-ins, maar daar zit niks customs bij wat jou kan helpen. Dus over je moet overstappen naar een van de beste browsers, of je hebt geen adblock plus vrees ik.

Link to comment
Delen op andere websites

nou 1 van de beste browsers, was er destijds neit voor niets afgestapt, het hele firefox werkte amper, op links klikken werkte niet, dan laadde hij niet. Ook was het internet gewoon traag op Firefox, crashtte hij regelmatig en afsluiting werkte vaak niet, dan bleef hij gewoon in het geheugen, nou als dat dan de beste browser is...maar voor browserdiscussies is er al een topic.

En geen plug-ins voor opera, weet je dat wel zeker? Ik kwam namelijk op een site speciaal voor opera plug-ins, alleen kan ik het niet bepaald vinden op die site, daarom vraag ik het.

Link to comment
Delen op andere websites

nou 1 van de beste browsers, was er destijds neit voor niets afgestapt, het hele firefox werkte amper, op links klikken werkte niet, dan laadde hij niet. Ook was het internet gewoon traag op Firefox, crashtte hij regelmatig en afsluiting werkte vaak niet, dan bleef hij gewoon in het geheugen, nou als dat dan de beste browser is...maar voor browserdiscussies is er al een topic.

En geen plug-ins voor opera, weet je dat wel zeker? Ik kwam namelijk op een site speciaal voor opera plug-ins, alleen kan ik het niet bepaald vinden op die site, daarom vraag ik het.

Ik zei: geen addons. Plugins wel maar niets custom. Enkel wat onnodige troep gemaakt door de makers van Opera. En met dat van Firefox heb ik geen ervaring. Bij mij doet alles het goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even gezocht, en kwam uit op een downloadsite (let op, heb dit zelf niet getest!!):

Klik

Kijk bij "Software" en dan "Opera Adblocker".

@.Wacko

Ik heb ook nog Opera gebruikt en vond hem veel beter dan FireFox..

FireFox starte bij mij ook traag op :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

nou 1 van de beste browsers, was er destijds neit voor niets afgestapt, het hele firefox werkte amper, op links klikken werkte niet, dan laadde hij niet. Ook was het internet gewoon traag op Firefox, crashtte hij regelmatig en afsluiting werkte vaak niet, dan bleef hij gewoon in het geheugen, nou als dat dan de beste browser is...maar voor browserdiscussies is er al een topic.

En geen plug-ins voor opera, weet je dat wel zeker? Ik kwam namelijk op een site speciaal voor opera plug-ins, alleen kan ik het niet bepaald vinden op die site, daarom vraag ik het.

Ik zei: geen addons. Plugins wel maar niets custom. Enkel wat onnodige troep gemaakt door de makers van Opera. En met dat van Firefox heb ik geen ervaring. Bij mij doet alles het goed.

you sure? http://widgets.opera.com/

@BV_1993; Jammer genoeg is die voor opera 6, de huidige opera versie is 10.61

@R-fl3x; Bedankt voor de link, maar die loopt dood, de link verwijst namelijk naar een niet bestaande pagina

EDIT: vond zelf iets, was standaard ingebouwd :puh:

http://operawiki.info/OperaAdblock

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...