Jump to content

wtf? een auto die niet op WikiGta staat?

Dipsie8

Recommended Posts

Ik heb in The Lost and Damned een auto gevonden die niet op WikiGTA staat. Hij heet: Vigero.

Klik hier om na te kijken

Hij komt ook niet uit GTA4 (met Niko) Klik dan HIER als je wil nakijken (dit is de normale GTA4 voertuigenlijst)

Ik heb er screens van gemaakt. op de plek waar ik hem vond, en hoe hij er uit ziet. ik heb de auto voor mijn Safe House geparkeerd.

101852475-1.jpg

101852515-1.jpg

101852496-1.jpg

101852537-1.jpg

101852547-1.jpg

Als ze te groot zijn zeg het dan plz...

EDIT klik erop voor vergroting

Bewerkt: door OverkillNL
Delen op andere websites

Hij staat gewoon in de lijst. Volgende keer wat beter kijken. :puh:

omg lol? xO spijt me voor de fout mannen!! (toch wel raar kleurtje)

en ik keek nog eens in gta4 lijst staat er niet in hoor.. ik deed zoeken: daar kreeg ik hem wel!? wiens fout is dat :S

ben de kluts kwijt xO

Bewerkt: door OverkillNL
Delen op andere websites

Het is wel deze Vigero, maar dan de roestige versie ervan. Net zoals van de Sabre en de Emperor ook een roestige versie te vinden is in IV, TLAD en TBOGT.

[table=header]@ Zombiespeed[/table]"Declasse" is het merk van de auto, "Vigero" is het type. Van het merk Declasse rijden in Liberty City heel wat types rond. Dit zijn ze allemaal:

[table=header]Naam (type)|Merk|Voertuig|Soort

Burrito, Laundromat|Declasse|Auto|Bestelbus

Moonbeam|Declasse|Auto|MPV

Vigero|Declasse|Auto|Muscle car

Sabre GT|Declasse|Auto|Muscle car

Sabre|Declasse|Auto|Personenwagen (tweedeurs)

Voodoo|Declasse|Auto|Personenwagen (tweedeurs)

Merit|Declasse|Auto|Personenwagen (vierdeurs)

Premier|Declasse|Auto|Personenwagen (vierdeurs)

Rancher|Declasse|Auto|Pickup / SUV[/table]Bron: WikiGTA (deze pagina)

Delen op andere websites

Je kan op WikiGTA in lijstweergaven zelf sorteren. Als je op bijvoorbeeld deze pagina met het voertuigen-overzicht kijkt, zie je kleine vierkante blokjes bovenin de tabel staan. (Achter "Naam", "Merk", "Voertuig", "Soort") Door hierop te klikken sorteer je de tabel alfabetisch op die bewuste kolom.

Klik daar maar eens op het blokje achter "Soort"> Dan zal je zien dat alle voertuigen gesorteerd worden op type voertuig, en krijg je dus boven aan alle Bestelbusjes, daarna de Brandweerwagen etc. etc. :tu:

Delen op andere websites

Je kan op WikiGTA in lijstweergaven zelf sorteren. Als je op bijvoorbeeld deze pagina met het voertuigen-overzicht kijkt, zie je kleine vierkante blokjes bovenin de tabel staan. (Achter "Naam", "Merk", "Voertuig", "Soort") Door hierop te klikken sorteer je de tabel alfabetisch op die bewuste kolom.

Klik daar maar eens op het blokje achter "Soort"> Dan zal je zien dat alle voertuigen gesorteerd worden op type voertuig, en krijg je dus boven aan alle Bestelbusjes, daarna de Brandweerwagen etc. etc. :tu:

Nou heb ik ook weer eens iets nieuw bijgeleerd... :D

Delen op andere websites

Nou heb ik ook weer eens iets nieuw bijgeleerd... :D

Wie niet? (thanx jackie)

Delen op andere websites

Klik daar maar eens op het blokje achter "Soort"> Dan zal je zien dat alle voertuigen gesorteerd worden op type voertuig, en krijg je dus boven aan alle Bestelbusjes, daarna de Brandweerwagen etc. etc. thumbsup2.gif

Zeg Jacky :puh:

Is het niet een ideetje om de roestige versie's er ook op te zetten.

Wel op de zelfde pagina maar dan met een extra afbeelding erbij van de roestige variant en eventuele informatie over ( kan ik voor zorgen als je wilt :puh: )

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...